کد خبر : 1964344 | 19 شهریور 1402 ساعت 08:52 | 26.3K بازدید | 42 دیدگاه

مربی دستور داد گلهای بیشتری بزنیم

تومیاسو: باید جزو 8 تیم برتر جام جهانی باشیم

مدافع تیم ملی ژاپن بدون اینکه نامی از جام ملت‌های آسیا ببرد، می‎‌گوید آنها باید در جام جهانی 2026 به جمع 8 تیم برتر جهان راه پیدا کنند.

تومیاسو: باید جزو 8 تیم برتر جام جهانی باشیم

به گزارش "ورزش‌سه"، تاکهیرو تومیاسو مدافع میانی تیم ملی فوتبال ژاپن و باشگاه آرسنال که در جریان پیروزی 4 بر یک مقابل ژرمن‌ها در آلمان یکی از خوب‌های تیم خود بود، درباره این پیروزی گفت:« اول از همه مهم این بود که بازی را خوب ببریم و بعد خوب بازی کنیم. بعد از اینکه یک گل پیش افتادیم، بازی مساوی شد، اما توانستیم پیش از اینکه نیمه اول تمام شود، گل دوم را بزنیم.» 

او سپس با اشاره به صحبت‌های موریاسو سرمربی ژاپن اضافه می‌کند:« آقای موریاسو به ما دستور داد که سعی کنیم گل‌های بیشتری بزنیم. بنابراین فکر می‌کنم ما توانستیم بازی را دقیقاً همانطور که می خواستیم انجام دهیم، زیرا توانستیم گل های سوم و چهارم را در حین دفاع به ثمر برسانیم.

او همچنین در پاسخ به موج حملات آلمان وتغییر سیستم این تیم در نیمه دوم گفته است: اگر خط پایین بیاید، به تدریج روی بازیکنان در خط میانی و جلوی شما تأثیر می گذارد و در نهایت در موقعیتی قرار می گیرید که به جای اینکه اجازه دهند شما بچرخید، تحت فشار قرار می گیرند، بنابراین مهم است خط را بالا نگه داریم و فشرده بازی کنیم. این چیزی بود که کل خط دفاعی قبل از بازی درباره آن صحبت می کرد، بنابراین فکر می کنم ما توانستیم این کار را به خوبی انجام دهیم.

1922912

این دومین پیروزی مقابل آلمان از زمان جام جهانی قطر بود.  تومیاسو در اینباره می‌گوید: با وجود اینکه ما مقابل آلمان بازی کردیم. این پیروزی متفاوت از جام جهانی است و فکر می کنم به پیروزی بعدی منجر شود.

توماسیو با اشاره به این نکته که در مسابقه جام جهانی ژاپنی‌ها از اول تا انتهای مسابقه در موضع تیم بازنده بودند، اضافه کرد: من می‌خواهم هواداران از ما انتظار بیشتری داشته باشند. سه سال تا جام جهانی باقی مانده است، ما در حال تبدیل شدن به تیم بهتری هستیم. می‌خواهیم موانع را پشت سر بگذاریم و به جمع 8 تیم برتر جهان برویم. من می‌خواهم به این کار ادامه دهم.»

دیدگاه‌ها