کد خبر : 1964348 | 19 شهریور 1402 ساعت 07:30 | 82.4K بازدید | 127 دیدگاه

او نمی‌خواست هیچکس جایش بنشیند

کنایه درخشان به پروین: مثل حجازی نبودی!

حمید درخشان برای اولین بار لب به انتقاد از علی پروین گشود.

کنایه درخشان به پروین: مثل حجازی نبودی!

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان در اوایل دهه 1370 به عنوان سرمربی پرسپولیس منصوب شد اما با بازگشت علی پروین جایگاه خود را از دست داد و در نهایت پروین حتی او را به عنوان دستیار نیز انتخاب نکرد.

درخشان حالا در گفتگویی که با خبرنگار ما داشته، در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم را ظلم از سوی پروین به خود می‌داند؟ گفت: نمی‌شود گفت ظلم، من همیشه به او احترام گذاشتم و الان هم برایم قابل احترام است. اما در آن زمان تصمیمات اینطوری گرفته شد و مدیرعامل خواست که او برگردد و وقتی هم که برگشت دیگر ما را نخواست. من خیلی دلم می‌خواست به ایشان کمک کنم اما ایشان آن سالها تمایل نداشت با ما کار کند. وقتی من رفتم، عذر فرشاد [پیوس] را هم خواست.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد علی پروین چهره‌های محبوب را از پرسپولیس کنار می‌زد تا امکان جانشینی برای آنها وجود نداشته باشد؟ عنوان کرد: کاملا اینطور است. من در وهله اول این را منافع شخصی می‎دانم. هر انسانی دوست ندارد کسی جایگزینش شود، آن هم در باشگاه پرسپولیس. این واقعیت آدمهاست و آدمها دوست دارند خودشان نفر اول باشند و تصمیم بگیرند.

ستاره سابق پرسپولیس همچنین در مورد علی پروین اظهار داشت: علی پروین چنین خصوصیاتی داشت، این واقعیت است که بسیار فوتبالیست بزرگی بود و زمان مربیگری هم موفقیت‌های خوبی داشت و طبیعی است اجازه ندهد کسی جایش بنشیند.

وی در واکنش به این موضوع که چنین موضوعی در استقلال وجود نداشت و به عنوان مثال ناصر حجازی امیر قلعه‌نویی را در کنار خود نشاند، توضیح داد: آدمها با تفکرات متفاوت هستند. من اصلا از نظر فکر و تفکر نمی‌توانم آقای پروین را با آقای حجازی مقایسه کنم. تفاوت آدمها در تصمیمات و تفکراتشان است. آن زمان هم تصمیم بر این شد که ما کنار پرسپولیس نباشیم و ما هم تابع این تصمیم شدیم و رفتیم دنبال زندگی. انتقاد نکردیم و الان شما می‌پرسید می‌گویم که بله دلم می‌خواست کنار ایشان باشم و به ایشان کمک کنم ولی به چه شکلی؟ من خودم را تحمل کنم یا شما بخواهی که کنارتان باشم؟ این اتفاق نیفتاد و ما هم جدا شدیم و رفتیم دنبال کارمان.

دیدگاه‌ها