کد خبر : 1964355 | 19 شهریور 1402 ساعت 08:26 | 11.7K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره ۱۹ ساله فاتح یواس‌اوپن شد

کوکو گوف موفق شد در یک فینال بسیار جذاب و دیدنی، آرینا سابالنکا، رنک یک تنیس زنان جهان را شکست دهد.

ستاره ۱۹ ساله فاتح یواس‌اوپن شد

به گزارش “ورزش سه”، شنبه شب مسابقه فینال بخش زنان میان کوکو گوف و آرینا سابالنکا برگزار شد. در ست اول گوف بازی را با اضطراب زیادی آغاز کرد و در هر گیم تحت فشار بود.

سابالنکا موفق شد این ست را با دو برک و با یک بازی برتر به سود خود خاتمه دهد. در ست دوم که یکی از زیباترین ست‌های این دوره از مسابقات بود، در گیم های ابتدایی سابالنکا چند شانس برای برک کردن سرویس گوف را از دست داد و رفته رفته تمرکزش روی ست کمتر شد.

 از آنسو گوف با حمایت بی نظیر تماشاگران هموطنش اعتماد به نفس خود را به دست آورد و توانست سابالنکا را تحت فشار بگذارد و نهایتا او را برک کند. او توانست تا پایان ست سرویس خود را حفظ کند و بازی را به ست سوم بکشاند. در ست سوم در یکی از بهترین نمایش های بخش زنان در سال اخیر کوکو کوف موفق شد تا دو بار سرویس خود را حفظ کند و دو بار هم سابالنکا را برک کند.

1922923

 در گیم پنجم سابانکا درخواست وقت استراحت پزشکی کرد که بسیاری آن را یک بازی روانی دانستند. هر چه که بود، این اتفاق برای سابالنکا مثبت بود. بازی ۴-۲ شد، اما گوف با حمایت تماشاگران و حفظ تمرکز فوق العاده موفق شد یکبار دیگر سابالنکا را برک کند و سرویس خودش را هم نگه دارد. در نهایت بازی با نتیجه ۲-۶، ۶-۳ ، ۶-۲ به سود نوجوان ۱۹ ساله آمریکایی خاتمه یافت.

کوکو دوشنبه به رنک سه زنان جهان صعود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها