کد خبر : 1964357 | 19 شهریور 1402 ساعت 08:32 | 12K بازدید | 10 دیدگاه

تونالی: این نتیجه‌ای نیست که انتظارش را داشتیم

ناراحتی و ناامیدی ایتالیایی‌ها طبیعی است!

ساندرو تونالی با اعتراف به اینکه تساوی مقابل مقدونیه شمالی قابل قبول نیست نسبت به پیشرفت تیمش با هدایت اسپالتی ابراز امیدواری کرد.

ناراحتی و ناامیدی ایتالیایی‌ها طبیعی است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا با تساوی 1-1 مقابل مقدونیه شمالی متوقف شد تا 4 امتیازی شده و در رده سوم گروه C انتخابی یورو 2026 قرار بگیرد. ساندرو تونالی بعد از این دیدار نسبت به بهتر شدن اوضاع با لوچانو اسپالتی، که بازی با ژاپن اولین شب سرمربیگری‌اش بود ابراز امیدواری کرد.

او به اسکای اسپورت گفت: "این چیزی نیست که ما انتظارش را داشتیم. ما به دنبال پیروزی بودیم و نتیجه مساوی مقابل مقدونیه شمالی، نتیجه ای نبودیم که بخواهیم با آن به خانه برگردیم."

ستاره تیم ملی ایتالیا معتقد است که مقدونیه‌ای‌ها حق داشتند بابت این تساوی خوشحال باشند: "ناراحتی و ناامیدی ما طبیعی است همان طور که می شد پیش بینی کرد مقدونیه شمالی این نتیجه را جشن بگیرد. بازی در عرصه ملی همواره سختی های خود را دارد. چند روز دیگر یک مسابقه دیگر داریم و باید خیلی زود به خودمان بیاییم و آماده شویم."

1922927

تونالی با ابراز تاسف نسبت به از دست دادن 3 امتیاز خارج از خانه در دقایق پایانی گفت: "بازی را به خوبی کنترل کردیم و موقعیت های متعددی داشتیم اما نتوانستیم دروازه خود را در دقایق پایانی بسته نگه داریم. حیف شد چون فرصت زیادی به حریف ندادیم اما گل تساوی را دریافت کردیم."

او ابراز اطمینان کرد که ایتالیا می‌تواند با هدایت اسپالتی به اصل خود برگردد: "باید به اصل خودمان برگردیم همان ایتالیایی شویم که باید باشیم. با حضور اسپالتی تغییرات مثبتی داشتیم و به نظر می‌توانیم به این هدف نیز برسیم."

دیدگاه‌ها