کد خبر : 1964366 | 19 شهریور 1402 ساعت 09:22 | 17.3K بازدید | 14 دیدگاه

بعد از آن همه جار و جنجال؛

رفتار ‌حرفه‌ای و آموزنده مربی سابق تیم ملی والیبال

در روزهایی که شاید همه انتظار واکنش یا جنجال از سوی محمود افشاردوست داشتند او رفتاری بسیار حرفه‌ای از خود به نمایش گذاشت.

رفتار ‌حرفه‌ای و آموزنده مربی سابق تیم ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها عملکرد بسیار ناامیدکننده‌ای از خود به جا گذاشت و با رتبه چهاردهمی به کارش پایان داد. البته مسائل مختلفی هم در طول مسابقات رقم خورد و همه در کنار عملکرد بد تیم دست به دست هم داد تا شاگردان بهروز عطایی با رتبه چهاردهمی به کار خود در VNL پایان دهند.

بعد از این تورنمنت فشارها روی کادر فنی تیم ملی افزایش یافت. میلاد عبادی پور بعد از پایان لیگ ملت‌ها در مصاحبه‌ای که با ورزش سه انجام داد صحبت‌های مفصلی درباره عملکرد تیم ملی به زبان آورد. حرف‌هایی که در بخشی از آن ها محمود افشاردوست نیز مورد خطاب قرار گرفت. هر چند که قطعا خصومتی بین این دو نفر در کار نبوده و نیست اما به هر حال این مصاحبه دلخوری‌هایی را به وجود آورد.

1908140

در نهایت بعد از پایان لیگ ملت‌ها افشاردوست تصمیم گرفت از کادر تیم ملی والیبال کنار برود. او در یک استوری اینستاگرامی پایان همکاری خود با تیم ملی را اعلام و برای شاگردان بهروز عطایی در قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کرد. اما شاید مهم‌ترین نکته‌ای که درباره افشاردوست وجود داشت رفتار فوق‌حرفه‌ای او بعد از این حواشی بود. شاید اگر هر کس دیگری جای او بود با یک مصاحبه، پست یا استوری جنجالی واکنش نشان می‌داد اما افشاردوست یک موضع کاملا منطقی داشت و حتی در مصاحبه‌ای که با یکی، دو مورد از خبرگزاری‌ها انجام داد نیز کاملا پخته حرف زد و سعی کرد آرامش تیم ملی را به چالش نکشد. رفتاری که کم‌تر در ورزش ایران شاهدش هستیم و در نوع خود واقعا قابل تمجید است.

در ادامه تیم ملی والیبال بدون محمود افشار دوست نیز نتوانست نتیجه خوبی در قهرمانی آسیا بگیرد تا مشخص شود مشکل والیبال ایران نه حضور او روی نیمکت بوده و نه غیبت یک سری بازیکن؛ این اتفاقات یک بار دیگر ثابت کرد که والیبال ایران دارای مشکلات ریشه‌ای است که باید برای برطرف کردن آن ها اقدام کرد تا دوباره به روزهای اوج خود بازگردیم.

دیدگاه‌ها