کد خبر : 1964391 | 19 شهریور 1402 ساعت 12:03 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

طرح یک درخواست مهم در مجمع فدراسیون والیبال

مجمع سالیانه فدراسیون والیبال امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

طرح یک درخواست مهم در مجمع فدراسیون والیبال

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال امروز در تالار استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، وحید مرادی نایب رئیس، میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، شکر شکن مشاور حسابرسی در امور مجمع، مهدی اسلامی خزانه دار، نماینده کمیته ملی پارالمپیک، روسای هیات‌های استانی والیبال، مدیران عامل باشگاه‌های والیبالی، نمایندگان سازمان‌های عضو مجمع و … از جمله نفرات شرکت کننده در این مجمع هستند.

این مجمع با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و سپس میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان، برنامه مجمع را تشریح کرد.

در ادامه کلیپی از عملکرد فدراسیون والیبال و تیم‌های ملی ایران در شش ماهه نخست سال 1402 و آرمان‌های والیبال ایران نمایش داده شد. رئیس فدراسیون والیبال نیز گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال 1401 و شش ماهه نخست سال جاری ارائه کرد.

یکی از اتفاقات جالب این مجمع درخواست ها از محمدرضا داورزنی بود. جایی که عشایری و قوچان‌نژاد روسای هیات والیبال استان‌های تهران و مشهد از رییس فدراسیون والیبال درخواست کردند در انتخابات ثبت نام کند. آن‌ها از داورزنی به عنوان یک سرمایه مدیریتی یاد کرده و او را موظف به شرکت در انتخابات دانستند.

دیدگاه‌ها