کد خبر : 1964395 | 19 شهریور 1402 ساعت 12:22 | 87.1K بازدید | 50 دیدگاه

ستایش رونسرو از یامال

پیش‌بینی جالب رئالی متعصب در مورد پدیده بارسا

توماس رونسرو، سردبیر نشریه آاس، که یک رئالی متعصب است، از لامین یامال تمجید کرد.

پیش‌بینی جالب رئالی متعصب در مورد پدیده بارسا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسپانیا جمعه شب در بازی‌های مقدماتی یورو 2024 به مصاف گرجستان رفت و با نتیجه 7-1 به برتری دست پیدا کرد.

1922975

لامینه یامال، بازیکن بارسلونا، در این دیدار، با 16 سال و 57 روز سن، به جوان‌ترین بازیکن و گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا تبدیل شد. او که در بارسلونا نیز رکوردهایی را جا به جا کرده، حالا در پست وینگر راست فیکس بازی می کند و رافینیا را نیمکت‌نشین کرده است. یامال در تیم ملی اسپانیا نیز بسیار زود توانسته خودش را مطرح کند.

1922296

درخشش یامال باعث شد تا توماس رونسرو نیز از او ستایش کند. سردبیر آاس به کادنا سر گفت: «یامال از نظر من بزرگترین بازیکن بارسلونا نیست ولی قطعا پدیده و معرف بارسلونای کنونی است. در تیم ملی اگر به او میدان بدهند و تداوم داشته باشد، به یک ستاره تبدیل خواهد شد. مطمئنم برخی هواداران رئال از این حرف من ناراحت خواهند شد ولی درخشش او در تیم ملی من را به یاد اولین حضور امیلیو بوتراگنیو (اسطوره رئال) در تیم ملی می اندازد. بوتراگنیو نیز در سن جوانی همه را در تیم ملی شگفت زده کرد.»

رونسرو ادامه داد: «یامال جادو دارد و هوای تازه‌ای به بارسا و تیم ملی تزریق کرده است. می دانم که او در ادامه نیز کارهای غیر قابل باوری انجام خواهد داد و این من را به وجد می آورد. اگر خودش را گم نکند و تحت تاثیر شهرت زودهنگام قرار نگیرد، می تواند یک دهه در فوتبال اسپانیا آقایی کند.»

دیدگاه‌ها