کد خبر : 1964404 | 19 شهریور 1402 ساعت 13:06 | 24.3K بازدید | 3 دیدگاه

دو قدرت والیبال اروپا علیه خلق شگفتی

امروز و امشب با انجام دو بازی مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی اروپا به پایان خواهد رسید.

دو قدرت والیبال اروپا علیه خلق شگفتی

به کزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال قهرمانی اروپا در مرحله یک هشتم، امروز و امشب پس از دیدار های صربستان- چک و لهستان - بلژیک به پایان خواهد رسید.

در اولین دیدار و در شهر باری ایتالیا شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم صربستان که رتبه دوم را در گروه خود کسب کردند برابر تیم جمهوری چک قرار خواهند گرفت.

صرب ها که در دوره گذشته چهارم شده اند این بار با هدف کسب سکو به میدان آمده اند و با پدیده هایی همانند میران کویونجیچ، پاوله پریچ و باتاک که به خوبی جای با تجربه ها را پر کرده اند بسیار امیدوارند تیم خوب جمهوری چک را از پیش رو بردارند و راهی هشت تیم برتر والیبال اروپا شوند.

از طرف دیگر تیم جمهوری چک که پیشینه ای درخشان دارد تیم دست و پا بسته‌ای مقابل آنها نخواهد بود و به دنبال شگفتی آفرینی است.

در دیگر دیدار این مرحله تیم ملی والیبال لهستان قهرمان لیگ ملتهای والیبال باید به مصاف تیم بلژیک برود. نیکولا گربیچ سرمربی تیم لهستان تا اینجای کار سعی کرده از تمامی بازیکنان خود بهره بگیرد تا فشار کمتری به ستاره‌های تیمش بیاید. آنها پرواز طول و درازی از اسکوپیه به باری ایتالیا داشته اند و شاید برابر بلژیک که از قبل و دور مقدماتی در ایتالیا حضور داشته و استراحت بیشتری کرده غافلگیر شوند و نتواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. تیم بلژیک که از چند ستاره به نام‌های سام درو، دی هالست و یکی از  پدیده‌های این دوره از مسابقات رِجِرز بهره می‌برد، به دنبال استفاده از  ضعف ناشی از خستگی لهستانی ها خواهد بود و می‌خواهند بازی آبرومندانه ای را پشت سر بگذارند؛ حتی اگر بازی آخر آنها در این تورنمنت باشد.

دیدگاه‌ها