کد خبر : 1964405 | 19 شهریور 1402 ساعت 13:13 | 38.7K بازدید | 23 دیدگاه

ژابی و رائول

رقابت خاموش 2 اسطوره برای جانشینی آنچلوتی

ژابی آلونسو و رائول گونزالس بیشترین شانس را برای تصاحب تاج و تخت کارلو آنچلوتی در رئال دارند.

رقابت خاموش 2 اسطوره برای جانشینی آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر این یک راز آشکار است که آینده کارلو آنچلوتی در رئال مادرید از ژوئن 2024 فراتر نمی رود، یعنی زمانی که قرارداد فعلی او به پایان می رسد و در واقع زمانی که مربی ایتالیایی هدایت تیم برزیل را بر عهده خواهد گرفت.

1922489

به همین دلیل، رقابتی بی‌صدا برای تصاحب تاج‌ و تخت کارلتو در رئال به راه افتاده است که در آن دو نامزد اصلی فراتر از همه نام‌هایی که همیشه هنگام یک تغییر روی نیمکت رئال مادرید مطرح می‌شوند، وجود دارد: رائول و ژابی آلونسو. البته برخی منابع از آلوارو آربلوا نیز نام برده اند ولی او شانس بالایی نخواهد داشت.

رائول نسبت به ژابی سابقه بیشتری در رئال دارد و یک اسطوره محسوب می‌شود. او قبل از ظهور رونالدو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه بود ولی حالا پشت سر رونالدو و کریم بنزما قرار دارد. ژابی بین سال های 2009 تا 2014 بازیکن رئال بود.

1922992

آربلوا فقط در تیم جوانان رئال سابقه کار دارد و همچنان نیز مربی این تیم است. او کمترین شانس را دارد و رقابت اصلی بین رائول و ژابی آلونسو خواهد بود و به عقیده بسیاری، مربی حال حاضر لورکوزن که در فصل جاری تیمش درخشش فوق العاده ای داشته، شانس اول جانشینی کارلتو است و رائول شانس دوم محسوب می شود. 

1905148

ژابی سابقه کار زیر نظر سه مربی مشهور را دارد. او در رئال زیر نظر مورینیو و آنچلوتی کار کرد و در بایرن سابقه فعالیت زیر نظر پپ گواردیولا و دوباره با آنچلوتی را داشت و از هر کدام نکاتی گرانبها آموخت.

پس از ژابی، به سرمربی رئال مادرید کاستیا یعنی رائول می رسیم که این هفته پیشنهاد ویارئال را دریافت کرد ولی مذاکرات با او به نتیجه نرسید. رائول در کاستیا ماند تا همچنان در پایان فصل گزینه ای مطلوب برای جانشینی کارلتو باشد.

دیدگاه‌ها