کد خبر : 1964406 | 19 شهریور 1402 ساعت 13:25 | 59K بازدید | 54 دیدگاه

مصدومیت جدی نبود

لیونل مسی به لاپاز نزدیک‌تر شد

نتایج بررسی های پزشکی روی مسی نشان می دهد که مصدومیت او جدی نیست و احتمالا همراه تیم راهی لاپاز خواهد شد.

لیونل مسی به لاپاز نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از دیاریو اوله آرژانتین، لئو مسی دیروز تحت بررسی های پزشکی قرار گرفت و تایید شد که هیچ مصدومیت جدی‌ای ندارد. دیروز او به آرامی و بدون مشکل با هم تیمی هایش تمرین کرد و همه چیز نشان می دهد که با تیم راهی بولیوی خواهد شد. اکنون باید دید لیونل اسکالونی آن را در کنفرانس تایید می کند یا خیر.

1922996

لئو مسی همیشه می خواهد با تیم ملی باشد و در این تردیدی نیست. در دقیقه 89 بازی با اکوادور او درخواست تعویض داد تا زنگ خطر به صدا در بیاید. اسکالونی پس از بازی گفت که مسی به دلیل مصدومیتی جزئی تقاضای تعویض داد و باید دید نظر پزشکان چه خواهد بود. 

در حالی که به نظر می رسید مسی قرار نیست با تیم ملی به لاپاز سفر کند، وضعیت 180 درجه تغییر کرد. صبح شنبه او راهی کلینیک تیم ملی آرژانتین شد و بعد از ظهر یک تمرین فوق العاده سبک را انجام داد. نتایج امیدوارکننده بوده ولی همه چیز بستگی به نظر پزشکان دارد.

1922995

در واقع امروز اسکالونی پس از مشورت با مسی و پزشکان تصمیم گرفته می‌گیرد که فوق ستاره سوار هواپیما شود یا خیر. 12 بازی در 48 روز و خستگی عضلانی مسی طبیعی است اما به نظر می رسد آنچه بیش از همه وزن خواهد داشت، خواسته خود کاپیتان است و همه چیز نشان می دهد که او به لاپاز سفر خواهد کرد.

مسی می تواند یک نیمه استراحت کند و سپس در نیمه دوم راهی زمین شود. با توجه به اینکه بازی در بولیوی به دلیل ارتفاع زیادش نسبت به سطح زمین همیشه دشوار بوده و آرژانتین سابقه شکست سنگین در این کشور را نیز داشته، شاید حضور مسی در این دیدار اجتناب ناپذیر باشد.

دیدگاه‌ها