کد خبر : 1964413 | 19 شهریور 1402 ساعت 13:45 | 29.9K بازدید | 30 دیدگاه

این مقایسه درست نیست

ژاوی برعکس گواردیولا، مسی و اینیستا ندارد

بازیکن سابق بارسا معتقد است نباید ژاوی و پپ گواردیولا را مقایسه کرد و دوره پپ دیگر تکرار نخواهد شد.

ژاوی برعکس گواردیولا، مسی و اینیستا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از نوامبر 2021 هدایت بارسلونا را قبول کرد و جانشین رونالد کومان شد. در ابتدا ماموریت او قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان بارسا بود و به آن نیز رسید. در فصل گذشته او توانست بارسا را فاتح سوپرجام اسپانیا و سپس لالیگا کند تا شرایط لازم برای تمدید قرارداد را به دست بیاورد. عملکرد ژاوی با بارسا در رقابت های اروپایی ولی خوب نبوده و او نتوانسته بارسا را به مراحل حذفی لیگ قهرمانان برساند و از لیگ اروپا نیز کنار رفته است.

1922172

در بارسا سایه پپ گواردیولا روی ژاوی همچنان سنگینی می کند ولی آندره‌آ ارولاندی، بازیکن سابق بارسلونا، معتقد است این مقایسه درست نیست.

1923004

او به اسپورت گفت: «گواردیولا دیگر تکرار نخواهد شد. پپ، ژاوی، مسی و اینیستا را در اوج خود داشت. کاری که باید انجام دهید این است که از تماشای بازی های آن بارسلونا لذت ببرید، بگویید بهترین فوتبال ممکن را بازی می کردند و سعی نکنید آن را کپی کنید. این هوشمندانه ترین کار است. بارسا در حال رسیدن به تکامل با ژاوی است و باید رو به جلو نگاه کرد. حالا دوره بارسای ژاوی است.»

1923005

اورلاندی ادامه داد: «من هوادار ژاویِ مربی هستم و او را بسیار دوست دارم. فکر می کنم او ایده های بسیار خوبی دارد و تصمیمات شجاعانه ای تا همینجا گرفته است. بارسا در حال تبدیل شدن به آن چیزی است که ژاوی می خواهد. ما بازی‌های خوبی را از تیم او دیده‌ایم و البته قبول دارم  برخی بازی های بارسا نیز جذابیت کمتری داشته اند. در مجموع چیزی که من می بینم یک ذهنیت برنده است که مدت ها از بارسا ندیده بودیم.»

دیدگاه‌ها