کد خبر : 1964454 | 19 شهریور 1402 ساعت 17:34 | 43.6K بازدید | 17 دیدگاه

تماس کارلتو با ستاره‌اش: بد باختید ولی با روحیه برگرد!

برخی رسانه‌ها در اسپانیا می‌گوید کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از باخت سنگین آلمان مقابل ژاپن با آنتونیو رودیگر تماس گرفته تا به او روحیه بدهد.

تماس کارلتو با ستاره‌اش: بد باختید ولی با روحیه برگرد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی از مربیانی است که در وقفه‌های بازی‌های ملی بازیکنانش را زیر نظر می‌گیرد و دائم نگران است که آنها را به دلیل مصدومیت یا به دلیل از دست رفتن روحیه و انگیزه‌شان از دست بدهد.

رئال مادریدرئال فصل را از نظر نتایج عالی آغاز کرده، اما با بدشانسی‌های بزرگی مواجه شده که از جمله آنها می‌توان به مصدومیت کورتوا و میلیتائو اشاره کرد. آنچلوتی که دو نفر از ستون‌های دفاعی تیمش را از دست داده حالا به شدت به کپا و آنتونیو رودیگر وابسته است و به همین خاطر برای آنها ارزش زیادی قائل است.

1923061

اما رودیگر دیشب با پیراهن تیم ملی کشورش، آلمان، در یک بازی دوستانه به مصاف ژاپن رفت. دیداری که برای آلمان‌ها بسیار بد و با شکست 4-1 تمام شد. آلمان با امید به این بازی وارد شد و قصد داشت با پیروزی مقابل تیم آسیایی به چهار بازی بدون پیروزی پایان دهد که اوضاع به مراتب بدتر شد و شکستی سنگین به کارنامه ژرمن‌ها اضافه شد.

1923059

آنچلوتی بعد از این باخت سنگین نگران روحیه مدافعش آنتونیو رودیگر شد و با او تماس گرفت تا به ستاره آلمانی روحیه بدهد. برخی رسانه‌ها در اسپانیا مدعی هستند کارلتو در این تماس به رودیگر گفته حتما بعد از این باخت سنگین ناراحت است، ولی باید این ناراحتی را پشت سر بگذارد. آنچلوتی به رودیگر گفته در مادرید منتظر او است و ستاره آلمانی اگر احساس نیاز به صحبت دارد می‌تواند روی او حساب کند.

1923060

دیدگاه‌ها