کد خبر : 1964458 | 19 شهریور 1402 ساعت 18:01 | 10.2K بازدید | 16 دیدگاه

رودی فولر و ناگلزمان، جانشینان سرمربی آلمان

ادعای بیلد: فلیک همین امروز اخراج می‌شود!

روزنامه بیلد در خبری فوری اعلام کرد فدراسیون فوتبال آلمان تصمیمش را گرفته و امروز هانسی فلیک را از هدایت تیم ملی این کشور برکنار خواهد کرد.

ادعای بیلد: فلیک همین امروز اخراج می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان از پیش از شروع جام جهانی قطر در مسابقات دوستانه نتایج بدی به دست آورد، در جام جهانی با حذف زودهنگام به کار خود پایان داده و روزهای سیاه فوتبال آلمان تا همین دیشب و باخت 4-1 مقابل ژاپن ادامه داشت.

آلمانِ هانسی فلیک دیشب تیمی بی‌خطر نشان داد و سازمان دفاعی‌اش مقابل هافبک‌ها و مهاجمان ژاپنی بی‌پناه بود. شکست تلخ دیشب باعث شد رسانه‌های آلمانی به شکلی بی‌سابقه به هانسی فلیک تاخته و خواهان اخراج فوری‌اش بشوند.

1923071

مشکیکریستین فالک، خبرنگار مطرح آلمانی، دقایقی پیش در خبری فوری که در روزنامه بیلد منتشر شد ادعا کرد فدراسیون فوتبال آلمان به تصمیم نهایی رسیده و همین امروز فلیک را از هدایت مانشافت برکنار خواهد کرد.

1923073

در گزارش بیلد اعلام شده که بعد از اخراج هانسی فلیک، رودی فولر در بازی دوستانه بعدی مقابل فرانسه به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت آلمان می‌نشیند و سپس یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی دائمی معرفی شده و هدایت تیم را به عهده خواهد گرفت.

دیشب در جریان بازی مقابل ژاپن که در ولفسبورگ برگزار می‌شد هواداران آلمانی هم که معمولا به حمایت همه‌جانبه از تیمشان حتی در صورت عقب افتادن از حریف مشهورند از زمان شروع نیمه دوم شروع به هو کردن مانشافت و هانسی فلیک کردند و می‌شد حدس زد که دوران حضور این مربی روی نیمکت آلمان به پایان رسیده است.

1923070

دیدگاه‌ها