کد خبر : 1964482 | 19 شهریور 1402 ساعت 19:25 | 29.5K بازدید | 3 دیدگاه

خشم نایب‌قهرمان اروپا از بی‌توجهی ستاره به سلامتی‌اش

باشگاه اینتر میلان از الکسیس سانچس و تیم ملی شیلی، به دلیل شرکت او در تمرینات تیم ملی با وجود بیماری، خشمگین است.

خشم نایب‌قهرمان اروپا از بی‌توجهی ستاره به سلامتی‌اش

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از وینگر تیم، الکسیس سانچس پس از تصمیم او برای سفر به آمریکای جنوبی و تمرین با تیم ملی شیلی در طول فیفا دی جاری ناراضی است. دلیل آن این است که آزمایشات او نشان می‌دهد که این ستاره به نوعی کم‌خونی حاد مبتلا شده است. سانچس که تابستان امسال با انتقالی آزاد دوباره به اینتر ملحق شد، خود را به اندازه کافی برای شرکت در دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل شیلی سالم ارزیابی و میلان را برای تمرین با این تیم ترک کرد. چیزی که سران باشگاه و سرمربی تیم اینتر را ناامید کرده است.

بازیکن سابق آرسنال و بارسلونا در تیمی که شنبه شب با نتیجه 3-1 مقابل اروگوئه شکست خورد، حضور نداشت، اما گزارش شده که از آن زمان به تمرینات قبل از بازی مقدماتی تیم ملی مقابل کلمبیا در ساعات اولیه صبح چهارشنبه بازگشته است.

1923137

گزارش‌های اسکای اسپورت ایتالیا ادعا می‌کنند که مجموعه‌ای از نتایج نگران‌کننده آزمایش‌های پزشکی نشان می‌دهد که تعداد گلبول‌های قرمز خون سانچس به‌طور قابل‌توجهی کمتر از حد انتظار بوده که نشان‌دهنده نوعی کم‌خونی است. اینتر از نحوه مدیریت این شرایط ناامید شده است و ترجیح می‌داد سانچس در این مدت برای ادامه درمانش در میلان می‌ماند. نراتزوری امیدوار بود که سانچس قبل از سفر به آمریکای جنوبی، فرم و آمادگی جسمانی خود را در سطح باشگاهی در اولویت قرار دهد. طبق گزارشات، اینتر در زمان خرید سانچس از وضعیت بدنی غیر ایده‌آل او آگاه بوده است، اما با برنامه‌ای از جمله رژیم غذایی تخصصی برای بازگرداندن او به زمین در سریع‌ترین زمان ممکن، با این انتقال موافقت کرده است.

با این حال، این اولین بار نیست که اینتر از سانچس ناامید می‌شود، زیرا در اولین دوره حضور او در این باشگاه، زمانی که آنتونیو کونته هدایت آن را برعهده داشت، او دست به اقداماتی ناهماهنگ با مدیریت تیم و باشگاه زده بود.

دیدگاه‌ها