کد خبر : 1964498 | 20 شهریور 1402 ساعت 03:40 | 9.4K بازدید | 3 دیدگاه

کازویوشی میورا دیر به خانه بازگشت

خاطره تلخ اسطوره ژاپنی از آخرین دیدار با پدرش

پدر کازویوشی میورا، از بزرگان فوتبال ژاپن که همچنان مشغول بازی است، از دنیا رفت.

خاطره تلخ اسطوره ژاپنی از آخرین دیدار با پدرش

به گزارش "ورزش سه"، کازویوشی میورا، اسطوره 56 ساله فوتبال ژاپن که همچنان به حضور در میادین ادامه می‌دهد، مجبور شد به صورت اضطراری به کشورش بازگردد. او خبردار شد که پدرش، نوبو نایا، در سن 81 سالگی از دنیا رفته است. او که عضو تیم فوتبال اولیوایرنس پرتغال است، با پروازی از این کشور اروپایی به فرودگاه هاندا ژاپن رسید.

میورا در فرودگاه گفت: در ماه ژوئن، پس از پایان فصل در پرتغال به خانه برگشتم. در مورد وضعیت پدرم به من گفته شد که او فقط بین 2 تا 4 ماه دیگر زنده است. من مصمم بودم در این فصل دوباره در پرتغال بازی کنم. در 12 جولای، سه روز قبل از سفر، برای دیدار با پدرم به استان شیزوئوکا رفتم.

1923172

او ادامه داد: وقتی داشتم می‌رفتم، پدرم مرا به ایستگاه شیزوکا برد. دست دادیم و خداحافظی کردیم... فکر کردم شاید این آخرین بار باشد که او را می‌بینم.

رسانه نیکان اسپورت ژاپن نوشته است که پدر میورا در بیمارستان بستری نشد و در منزل مشغول بهبودی بود. وضعیت او در ماه سپتامبر بدتر شد. دو روز قبل از مرگ او، مادر میورا با او تماس گرفت و گفت که پدر دوست دارد شما را ببیند، پس اگر می‌توانید لطفا به خانه بیایید.

میورا می‌گوید: این خبر غم‌انگیز صبح روز هشتم سپتامبر به دستم رسید، درست زمانی که تاریخ و ساعتی را برای بازگشت به خانه تعیین کرده بودم. من می‌خواستم قبل از فوت پدرم، او را برای آخرین بار ببینم، اما نتوانستم او را ملاقات کنم. دست دادن دو ماه پیش، آخرین گرمایی بود که از پدرم حس کردم.

1923173

پدر میورا فردی بود که تأثیر زیادی بر این بازیکن داشت. به عنوان یک تاجر، نوبو نایا بین ژاپن و برزیل رفت و آمد می‌کرد و همچنین به خاطر آوردن رشته تزئینی "misanga" از برزیل به ژاپن، که در اواخر دهه 1980 بسیار محبوب شد، شهرت دارد. او جام جهانی 1970 مکزیک را تماشا کرد و فیلمی از تیم برزیل را برای اینکه به پسرش نشان دهد، به خانه آورد. این ویدیویی بود که در آن زمان هیچ‌کس نتوانست آن را در ژاپن داشته باشد. این ویدیو دلیلی شد که میورا تصمیم گرفت دبیرستان شیزوکا گاکوئن را رها کند و در سن 15 سالگی به برزیل برود.

دیدگاه‌ها