کد خبر : 1964512 | 19 شهریور 1402 ساعت 21:14 | 33.3K بازدید | 39 دیدگاه

فولر: فلیک خسته شده بود و باید اخراج می‌شد

رودی فولر، جانشین هانسی فلیک، به عنوان سرمربی موقت آلمان می‌گوید فلیک بیش از حد خسته شده بود و چاره‌ دیگری جز اخراج او وجود نداشت.

فولر: فلیک خسته شده بود و باید اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، رودی فولر تا امروز به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال آلمان بر روند فعالیت هانسی فلیک و کادر فنی مانشافت نظارت داشت. بعد از اخراج هانسی فلیک که ساعتی پیش اعلام شد رودی فولر به عنوان مربی موقت سکان هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت.

البته فولر تنها در یک مسابقه نشستن دوباره روی نیمکت آلمان به عنوان سرمربی را تجربه می‌کند و هفته آینده در بازی دوستانه مقابل فرانسه هدایت مانشافت به عهده او خواهد بود. فدراسیون آلمان بعد از آن سرمربی دائم تیمی ملی این کشور را معرفی خواهد کرد.

1923204

هانسی فلیک بعد از باخت تحقیرآمیز 4-1 مقابل ژاپن در بازی دوستانه دیشب دو تیم اخراج شد. تیم او در پنج بازی آخرش چهار باخت را تجربه کرد تا کاسه صبر مدیران فوتبال آلمان لبریز شود.

رودی فولر بعد از اخراج هانسی فلیک بیانیه‌ای منتشر کرد و نوشت: "در بازی با ژاپن به وضوح هیچ پیشرفتی در وضعیت تیم ملی دیده نشد. فدراسیون باید اقدام می‌کرد و مسئولیت را می‌پذیرفت. فلیک بیش از حد خسته شده بود و نتیجه نگرفته بود. من در ماه فوریه به تیم ملی ملحق شدم تا با تمام توانم به هانسی فلیک کمک کنم و فشار را از روی دوشش بردارم تا در میدان موفق بشود".

مدیر تیم ملی آلمان در ادامه گفت: "فوری‌ترین وظیفه فدراسیون در حال حاضر این است که سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب کند، کسی که بتواند در مدتی کوتاه این تیم را احیا کند. ما باید برای یورو که سال آینده برگزار می‌شود آماده بشویم. امیدوارم تورنمنت خوبی برای فوتبال آلمان و برای کل کشور در پیش باشد".

دیدگاه‌ها