کد خبر : 1964530 | 20 شهریور 1402 ساعت 04:20 | 23.2K بازدید | 10 دیدگاه

مردی که نگذاشت قلعه‌نویی نگران شود؛

دغدغه پرسپولیسی‌ها در تیم ملی جایی ندارد

حضور پیام نیازمند باعث شده که امیر قلعه‌نویی در حساس‌ترین پست زمین و با وجود مصدومیت بیرانوند، نگرانی خاصی نداشته باشد.

دغدغه پرسپولیسی‌ها در تیم ملی جایی ندارد

به گزارش "ورزش‌ سه"، زمان زیادی از آغاز بازی ایران و بلغارستان نگذشته بود که یکی دیگر از پرتاب‌های حیرت‌آور سنگربان شماره یک تیم ملی سبب شد تا بیرانوند از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شود. بلافاصله پس از این اتفاق کادر فنی تیم ملی درباره او ریسک نکرد و دستور تعویض صادر شد.

البته برخلاف دوره قبلی که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بود و دغدغه زیادی برای انتخاب سنگربان اول تیم ملی داشت، در این دوره تیم ملی با حضور دروازه‌بان‌های مطمئن غنی شده است.

پیام نیازمند گلری است که در ابتدای لیگ هجدهم اولین خرید امیر قلعه‌نویی برای تقویت سپاهان بود و طی سال‌های اخیر توانسته به خوبی از قفس توری طلایی پوشان اصفهانی حفاظت کند. هواداران سپاهان در لیگ بیست و یکم که این دروازه‌بان لژیونر شده بود، حسابی دوری او را احساس کردند و در بازی با زنیت هم یکبار دیگر مشقت‌های نداشتن این سنگربان آماده و مطمئن به آنها و همین‌طور مورایس یادآوری شد.

نیازمند در مصاف با بلغارستان پس از ورود به زمین توانست به خوبی وظیفه خود را انجام دهد و با توجه به تبحر و مهارتی که در بازی با پا دارد، در بازی‌سازی و شروع مجدد بازی هم به کمک تیم ملی آمد.

1923234

در واقع می‌توان اینطور گفت که با وجود مصدومیت بیرانوند که این روزها در آستانه دیدار برابر النصر به معضلی لاینحل برای پرسپولیسی‌ها تبدیل شده، حضور نیازمند سبب شده تا امیر قلعه‌نویی در شرایط مشابه نگرانی پرسپولیسی‌ها را نداشته باشد و می‌تواند با خیال راحت او را برای حضور در دیدار برابر آنگولا انتخاب کند.

دیدگاه‌ها