کد خبر : 1964532 | 19 شهریور 1402 ساعت 23:06 | 27.3K بازدید | 11 دیدگاه

تمجید ستاره سابق بارسا از نیمار: تو الگوی منی!

ممفیس دیپای، بازیکن اتلتیکو مادرید، به رکورد گلزنی نیمار در تیم ملی برزیل واکنش نشان داد.

تمجید ستاره سابق بارسا از نیمار: تو الگوی منی!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار جونیور، فوق ستاره سابق بارسلونا، بالاخره رکورد گلزنی تیم ملی برزیل را شکست. مهاجم سابق پاری سن ژرمن در هفته‌های اخیر پس از انتقال به الهلال در لیگ برتر عربستان، به دلایل غیر فوتبالی در تیتر اخبار قرار گرفته بود.

درخواست او برای ترک اروپا با انتقاد برخی از طرفداران مواجه شد و او تصمیم گرفت در خاورمیانه باقی مانده دوران حرفه‌ای خود را سپری کند. او به دلیل مصدومیت هنوز با الهلال بازی نکرده اما در این ماه به تیم برزیل پیوست. رکود گلزنی ملی او با پله افسانه‌ای روی 77 گل برابر بود.

با این حال، به ثمر رساندن 2 گل در پیروزی 5-1 مقدماتی جام جهانی 2026 برابر بولیوی، او را به عنوان یک ستاره دست نیافتنی تبدیل کرده است. ممفیس دیپای، مهاجم اتلتیکو مادرید، در میان کسانی که به او تبریک می‌گویند، قرار دارد.

1923237

دیپای خطاب به ستاره برزیلی نوشت: "تبریک برادر! تو انجامش دادی. بهترین گلزن تمام دوران برزیل، احترام!!! تو از همان روزهای اول با نحوه بازی کردن و نزدیک شدن به بازی فوتبال و جادویت به من الهام بخشیدی و اکنون حتی بیشتر به من الهام می‌دهی! مطمئنم که تمام کشور برزیل به تو افتخار خواهد کرد و در سال‌های آینده حتی بیشتر از تو حمایت می‌کنند! خدا حافظت باشد برادر!"

دیدگاه‌ها