کد خبر : 1964537 | 19 شهریور 1402 ساعت 23:41 | 23.6K بازدید | 11 دیدگاه

روبیالس کوتاه آمد: استعفا می‌دهم

لوئیس روبیالس، رئیس تعلیق شده فدراسیون فوتبال اسپانیا، تایید کرد از سمتش کناره‌گیری می‌کند.

روبیالس کوتاه آمد: استعفا می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس روبیالس، رئیس تعلیق شده فدراسیون فوتبال اسپانیا، در گفت‌وگوی جدیدش تأیید کرد از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

روبیالس پس از اقدام جنجالی در فینال جام جهانی زنان مورد هجمه سنگین در جهان فوتبال قرار گرفت اما اعلام کرد که از سمت خود کنار نمی‌رود.

1923257

او در اقدام جدی فیفا برای 90 روز از سمت خود تعلیق شد، اما در مصاحبه خود تایید کرد که قصد ندارد از مسئولیت خود استعفا بدهد.

اکنون این مدیر اسپانیایی به طرز عجیبی از ریاست فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا استعفا داده و او این خبر را در یک مصاحبه اختصاصی با پیرس مورگان فاش کرد.

مورگان در حساب توییتر خود با انتشار عکسی همراه با روبیالس نوشت: "لوئیس روبیالس امروز برای یک مصاحبه 2 ساعته با من به لندن پرواز کرد و در آن استعفای خود را اعلام کرد. این گفت‌وگو این هفته روی آنتن می‌رود."

1923258

در بخشی از این مصاحبه که منتشر شده، روبیالس می‌گوید: "بله، من از ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا استعفا خواهم داد، زیرا نمی‌توانم به کار خود ادامه دهم. من با پدرم، دخترانم صحبت کردم، آن‌ها می‌دانند که این به من مربوط نیست. پس از محرومیت سریع فیفا به علاوه بقیه تحقیقاتی که علیه من آغاز شد، مشخص است که نمی‌توانم به جایگاه خود بازگردم."

دیدگاه‌ها