کد خبر : 1964541 | 20 شهریور 1402 ساعت 04:25 | 21.3K بازدید | 4 دیدگاه

مکوندی: باخت نفت تحمل‌ناپذیر است

مرگ پدیده امسال لیگ تاثیر بدی روی ما گذاشت

در جنوب فوتبال عشق و علاقه همه مردم است و در شهری مثل آبادان پیر و جوان دنبال‌کننده تیم صنعت نفت هستند و پیروزی این تیم بر جامعه تاثیر پررنگی دارد.

مرگ پدیده امسال لیگ تاثیر بدی روی ما گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی مربی نفت آبادان شرایط سال قبل نفتی‌ها عجیب و غریب عنوان می‌کند و می‌گوید: متاسفانه سال قبل تیم ما شرایط خاص و سختی را پشت سر گذاشت و ۴ سرمربی و ۳ مدیرعامل را عوض کرد.

وی ادامه داد: در نهایت سال قبل صنعت نفت با درایت و تلاش آقای ویسی و همت مدیران باشگاه و منطقه آزاد اروند و البته همیت جمعی و حمایت تماشاگران به شکل معجزه‌آسایی در لیگ برتر ماندگار شد.
 
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شروع نه چندان خوب این فصل هم گفت: متاسفانه در ابتدای لیگ طی سانحه‌ای محمدرضا عجمی‌پور، بازیکن جوانمان -که فکر می‌کردیم پدیده لیگ امسال باشد- را از دست دادیم و این اتفاق به لحاط روحی روی روند کاری‌مان تاثیر گذاشت بویژه در بازی اول مقابل استقلال که به هر حال در هر شرایطی یک تیم بزرگ است، این مهم حس شد.

وی ادامه داد: در ۳ بازی بعدی نیز بعد از اینکه مقابل فولاد ۳ امتیاز بدست آوردیم، پیکان را هم می‌توانستیم شکست بدهیم که اینگونه نشد و در نهایت در بازی مقابل نساجی خوب نبودیم و باختیم.

وی‌ تصریح کرد: با توجه به عشقی که مردم آبادان به صنعت نفت دارند همه تلاش ما این است شرایط فصل قبل برای آنها و خودمان پیش نیاید چون می‌دانیم که با شکست صنعت نفت چقدر شرایط برای ایشان سخت می‌شود اما در عین حال توان مالی باشگاه هم محدود است و با این بضاعت باید تیم را در سطح مشخصی نگه داریم.

مکوندی به حضور بازیکنی مثل طالب ریکانی در صنعت نفت اشاره کرد و افزود: طالب یکی از اسطوره‌ها و‌ نمادهای باشگاه ما است و بازیکن بزرگی‌ است که همه مردم آبادان دوستش دارند. او در سال‌های اخیر با وجود اینکه بارها با پیشنهادی تیم‌های بزرگ کشور مواجه بوده به عشق آبادان در این شهر مانده است.

دیدگاه‌ها