کد خبر : 1964548 | 20 شهریور 1402 ساعت 05:20 | 25.7K بازدید | 3 دیدگاه

نیمکت قوی مورد نیاز پرسپولیس در لیگ قهرمانان

قدرنادیده‌هایی که دل یحیی را قرص می‌کنند

شاید حدس زدن برخی نفرات نیمکت پرسپولیس در بازی حساس پیش رو کار چندان سختی نباشد؛ بازیکنانی که می‌توانند از روی نیمکت به قلب هواداران پرتاب بشوند.

قدرنادیده‌هایی که دل یحیی را قرص می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، کمتر پیش آمده که یحیی گل‌محمدی دست به تغییر در ترکیب برنده تیمش بزند، مگر در موارد خاص. حال این تیم با ده امتیاز و کسب برتری شیرین مقابل فولاد به تعطیلات فیفادی رفت و سرمربی این تیم زمان زیادی برای فکر کردن برای ترکیب تیمش مقابل یاران رونالدو داشته است.

با این حال پیش‌بینی برخی مهره‌های نیمکت‌نشین پرسپولیس نمی‌تواند کار سختی باشد به خصوص اگر نفرات فیکس هفته‌های اخیر یحیی آمادگی بالایی داشته باشند.

پرسپولیس می‌تواند در بازی النصر برای برگرداندن ورق بازی در صورت عقب افتادن از امید عالیشاه و محمد عمری استفاده کند‌. دو وینگر سرعتی که احتمالا نیمکت‌نشین صادقی و ترابی خواهند شد و می‌توانند با تکنیک و سرعت بالایشان جریان بازی را تا حدی تغییر بدهند.

سینا اسدبیگی نیز احتمالا یکی دیگر از نفرات قطعی نیمکت پرسپولیس است که با وجود سرلک و ریگی شانس زیادی برای فیکس شدن ندارد، اما با توجه به جریان بازی ممکن است در نیمه دوم مورد استفاده قرار بگیرد.

1923281
1923282
1923283
1923284

پرسپولیس همچنین دستی باز در خط دفاعی برای تغییر دارد و با توجه به تجربیات قبلی احتمالا حنانوف، فرجی و گولسیانی را روی نیمکت خواهیم دید. البته گولسیانی می‌تواند در صورت لزوم به عنوان یک مهاجم سرزن هم به کار پرسپولیس بیاید و مدافع آخری در محوطه حریف باشد! آن هم در این شرایط که دست یحیی در خط حمله خالی است.

با این حال نیمکت نشینی نفرات خلاقی چون سروش رفیعی و یاسین سلمانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر تصمیم یحیی گل‌محمدی باشیم. همچنین در مورد شهاب زاهدی نیز ابهام وجود دارد و یحیی پیش‌تر هم در بازی‌های بزرگی چون دربی از ترکیب بدون مهاجم تخصصی استفاده کرده و شاید زاهدی از ابتدا به میدان نرود.

همچنین بدون شک ابهام بزرگ پرسپولیس در خط دروازه است و همه چیز بستگی به شرایط بیرانوند دارد‌. البته همه این‌ موارد احتمالی می‌تواند با شرایط پیش‌بینی نشده هشت روز حساس آینده دستخوش تغییر بشود.

دیدگاه‌ها