کد خبر : 1964555 | 20 شهریور 1402 ساعت 00:44 | 23.5K بازدید | 14 دیدگاه

پدیده بارسلونا: آرزو داشتم در اسپانیا بازی کنم

لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا، می‌گوید خیلی زود به رویای بازی در تیم ملی اسپانیا دست پیدا کرده است.

پدیده بارسلونا: آرزو داشتم در اسپانیا بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال که با 16 سال و 57 روز جوان‌ترین بازیکنی است که برای تیم ملی اسپانیا گلزنی کرده، می‌گوید: "می‌توانستم اولین بازی برای تیم ملی را تصور کنم، اما نه این اندازه سریع و خوب."

او به سایت رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت: "برای همه چیز، برای پیروزی، برای رکوردها بسیار خوشحالم و امیدوارم به همین منوال ادامه دهم. بسیار خوشحالم. همیشه آرزو داشتم که بتوانم برای اولین بار با تیم ملی بازی کنم و به این ترتیب همه چیز عالی بوده است. مربی به من گفت که با آرامش به زمین بروم چون مارکو آسنسیو و دنی اولمو مصدوم شده بودند، خوب گرم کنم و در نیمه دوم قوی از زمین بیرون بیایم."

1923304

او درمورد اولین گل با پیراهن اسپانیا گفت: "این گل روی بازی و پاس عالی توسط نیکو (ویلیامز) بود که خیلی خوب نفوذ می‌کند. او توپ را به من واگذار کرد تا به آن ضربه بزنم و با روحم توپ را شوت کردم."

تو همچنین اعلام کرد که پیراهنش را به پدر و مادر خود هدیه می‌دهد: "من دو پیراهن، یکی برای مادرم و یکی برای پدرم به یادگار نگه می‌دارم. امیدوارم این آغاز پیروزی در بازی‌ها و به دست آوردن عناوین زیاد باشد. با گلزنی‌ها و هر کاری که می‌توانم به تیم ملی کمک می‌کنم."

دیدگاه‌ها