کد خبر : 1964579 | 20 شهریور 1402 ساعت 01:45 | 32.1K بازدید | 6 دیدگاه

رونالدو و تاریخ‌سازی در فروش لباس اسپورتینگ

انتقال کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی به النصر عربستان سعودی باعث شد تا در کمتر از 8 ماه هواداران النصر تعدادشان چند برابر شود و ستاره‌های دنیای فوتبال به لیگ عربستان بیایند.

رونالدو و تاریخ‌سازی در فروش لباس اسپورتینگ

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی نه تنها به گل‌ها و ارقام افسانه‌ای خود می‌بالد، بلکه مزایای اقتصادی و تجاری خارج از زمین برای باشگاه‌هایش فراهم می‌کند، همان‌طور که اخیراً به باشگاه سابقش اسپورتینگ لیسبون پرتغال او کمک کرد تا با پیراهن سابقش به درآمد برسند.

اسپورتینگ اعلام کرده بود لباس سوم خود را برای این فصل به روشی متفاوت روانه بازار خواهد کرد، زیرا این لباس به اسطوره پرتغالی تقدیم خواهد شد که در سال 2003 پوشید و در بازی دوستانه با آن بازی کرد. دیداری که باعث شد سر الکس فرگوسن مجذوب رونالدو شود و بعد از آن با "شیاطین سرخ" قرارداد امضا کند.

1923345

لباس اسپورتینگ لیسبون با مشارکت شرکت معروف "Nike" با نام تجاری "CR7" به طور عرضه شد و این کیت در روز نخست فروش دیوانه‌واری داشت و بیش از 10000 پیراهن در همان روز فروخته شد و بیشتر سفارشات از خارج پرتغال بودند.

1923344

رونالدو اولین بازی خود را برای اسپورتینگ لیسبون در 29 سپتامبر 2002 انجام داد و در بازی دوستانه مقابل منچستریونایتد به طرز چشمگیری درخشید و این لباس در بیستمین سالگرد این دیدار برای فروش به عرضه گذاشته شد. در پیام باشگاه اسپورتینگ آمده که برای بیستمین سالروز افتتاح ژوژه آلوالاده و برای قدردانی از بهترین محصول آکادمی فوتبال باشگاه یعنی کریستیانو رونالدو، پیراهنی الهام گرفته از پیراهن سال 2003 اسپورتینگ برای فروش در اختیار هواداران قرار گرفته است. روی این پیراهن زرد رنگ، نشان CR7 هم به چشم می‌خورد. در یک سمت، نشان باشگاه و در سمت دیگر پیراهن، CR7 درج شده است.

1923343

شایان ذکر است که رونالدو در مرکاتوی زمستانی گذشته (ژانویه 2023) پس از فسخ قرارداد با باشگاه سابقش، منچستریونایتد، به النصر پیوست و هم اکنون با شش گل و چهار پاس گل در صدر جدول گلزنان و پاسورهای لیگ عربستان قرار دارد.

دیدگاه‌ها