کد خبر : 1964581 | 20 شهریور 1402 ساعت 01:45 | 44.4K بازدید | 13 دیدگاه

سرمربی هلند: چشممان را روی برخی مسائل نمی‌بندیم!

کومان دشمن مسی را ستایش کرد

رونالد کومان بعد از غلبه بر ایرلند به تمجید از ووت وخهورست، زننده گل برتری هلند پرداخت.

کومان دشمن مسی را ستایش کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند با پیروزی 2-1 در خانه ایرلند امیدهای خود برای صعود به یورو 2024 را زنده نگه داشت. این تیم در حال حاضر با 9 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه B انتخابی جام ملت‌های اروپا قرار دارد. رونالد کومان بعد از پیروزی خارج از خانه امشب تاکید کرد که تیمش هنوز به آنچه که می‌خواهد نرسیده است.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: "این که دو بار توانستیم در این دیدار گل برتری را به میزبان بزنیم خیلی خوب است ولی باعث نمی‌شود چشمانمان را روی برخی اشتباهات که در نیمه اول مرتکب شدیم ببندیم. در چند مورد تصمیمات اشتباهی داشتیم و هنوز به آن نقطه که مدنظرمان است نرسیده‌ایم."

سرمربی هلند در مورد عملکرد متزلزل مارک فلکن، دروازه بان تیمش، در دقایق ابتدایی کار گفت: "یک دروازه‌بان نباید هرگز چنین اشتباهاتی مرتکب شود. در غیر این صورت کار برای او و تیم سخت خواهد شد."

1888761

کومان تاکید کرد که در تیم او سیستم ثابتی وجود ندارد: "سیستم تیم بر اساس شرایط مختلف تغییر می‌کند و کار من این است که این انتخاب ها را در لحظات درست انجام دهم. خوشحالم که در این بازی توانستم کارم را خوب انجام دهم. البته انتظار داشتم که بتوانیم موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف خلق کنیم."

ووت وخهورست که در شروع نیمه دوم وارد زمین شده بود به عنوان تعویض طلایی کومان گل پیروزی هلند را در دقیقه 56 به ثمر رساند. سرمربی هلند در مورد این تغییر کارساز در ترکیب تیمش گفت: "اتفاق بسیار خوبی بود. به وخهورست گفته بودم که به عنوان یک مهاجم بازی متفاوتی از او می‌خواهم. او همیشه به زیبایی ژاوی سیمونز بازی نمی‌کند اما بازیکن مهمی برای تیم ما محسوب می‌شود."

دیدگاه‌ها