کد خبر : 1964599 | 20 شهریور 1402 ساعت 04:06 | 17K بازدید | 3 دیدگاه

خانه جدید برای میلان: شاید پنج سال دیگر!

باشگاه میلان قصد دارد به ورزشگاه جدیدی نقل مکان کند اما این ورزشگاه بین پنج تا شش سال دیگر آماده خواهد بود.

خانه جدید برای میلان: شاید پنج سال دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، عصر جدیدی برای باشگاه میلان در حال شکل گرفتن است و آنها تصمیم دارند ورزشگاه مختص به خودشان و جدای از رقیب همشهری تدارک ببینند. 

گفته می‌شود که مدیران این باشگاه با استودیوی مشهور مانیکا برای طراحی ورزشگاه 70 هزار نفری به توافق رسیده‌اند و زمان افتتاح این ورزشگاه جدید هم بین سال‌های 2028 تا 2029 خواهد بود. 

سخنگوی این استودیو در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در این باره اظهار داشت: «ما مفتخر هستیم که برای طراحی این ورزشگاه جدید انتخاب شدیم و در تلاش هستیم تا کاری کنیم که این پروژه در حد و اندازه این باشگاه استثنایی، این شهر و هواداران این تیم در سراسر دنیا باشد.»

1922244

این ورزشگاه جدید قرار است در منطقه سن دوناتو و در نزدیکی زمین تمرین میلان ساخته شود و قرار است به جای سه طبقه، در دو طبقه طراحی و ساخته شود. فروشگاه و موزه‌ای به وسعت 300 متر مربع هم در آن گنجانده خواهد شد. 

دو صفحه نمایش بسیار بزرگ که قرار است بزرگترین صفحه نمایش در ایتالیا باشد در این ورزشگاه به کار گرفته خواهد شد و فضایی هم در بیرون از این ورزشگاه در نظر گرفته شده که میلان امیدوار است بتواند پیروزی‌ها و قهرمانی‌هایش را در آن با هوادارانش جشن بگیرد.

ساخت این ورزشگاه در اواخر سال 2025 آغاز خواهد شد و آنها سه یا چهار سال بعد به فکر افتتاحش هستند.

دیدگاه‌ها