کد خبر : 1964601 | 20 شهریور 1402 ساعت 08:06 | 17.2K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش فرناندو سانتوس به احتمال اخراج از لهستان

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی فوتبال لهستان، معتقد است روی نیمکت این تیم به موفقیت دست پیدا می‌کند.

واکنش فرناندو سانتوس به احتمال اخراج از لهستان

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو سانتوس در گفت‌و‌گوی پس از بازی امشب با پولست اسپورت در مورد تغییر احتمالی سرمربیگری تیم ملی لهستان اظهار نظر کرد. بازیکنان او در دیدار مقدماتی یورو 2024 مقابل آلبانی با نتیجه 0-2 شکست خوردند.

سانتوس درمورد بازی اظهار داشت:"بازی را خوب شروع کردیم. گل مردود ما نقطه قابل توجهی بود. اول شادی بود و بعد شور و شوق ما خاموش شد. بازی برابر بود، اینطور نیست که آلبانی برتری داشته باشد."

بولت پرسپولیسنیمه دوم؟

نیمه دوم را خوب شروع کردیم. موقعیت‌هایی خلق کردیم و یاکوب کامینسکی بهترین موقعیت را هدر داد. تغییرات هجومی انجام دادیم و ناگهان یک ضدحمله رخ می‌دهد، یک گل دیگر می‌خوریم و نتیجه 2-0 می‌شود. تا آخر تلاش کردیم و هرگز امید خود را از دست ندادیم. پاسکاری کردیم اما کاری از دستمان برنمی‌آید. فوتبال همین است. بازیکنانم شایسته این نتیجه نبودند.

1923382

بولت پرسپولیسصعود به دور بعدی؟

نمی‌توانم مطمئن باشم زیرا هرگز چنین چیزی وجود ندارد. با این حال به موفقیت در ماموریت اعتقاد دارم اما فقط به خودمان وابسته نیستیم. از آن دسته مربیانی نیستم که تسلیم شوم. آماده ادامه همکاری هستم.

بولت پرسپولیسآینده؟

همه چیز به فدراسیون بستگی دارد. اگر رئیس تصمیم بگیرد که تغییر بهتر است، من البته با آن موافقت می‌کنم. با این حال همچنان به موفقیت در این ماموریت اعتقاد دارم.

دیدگاه‌ها