کد خبر : 1964612 | 20 شهریور 1402 ساعت 09:45 | 28K بازدید | 12 دیدگاه

پیام قهرمان جهان به بازیکنان آلمان: فقط تیم مهم است!

قهرمانی تیم ملی بسکتبال آلمان پیام مهمی را برای بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور به همراه داشت.

پیام قهرمان جهان به بازیکنان آلمان: فقط تیم مهم است!

به گزارش "ورزش سه"، آلمان آخر هفته بسیار پر فراز و نشیب و جالبی را سپری کرد و تمامی احساسات ممکن را در عرصه تیم‌های ملی تجربه کرد. 

آن‌ها روز شنبه در دیداری دوستانه برابر تیم ملی فوتبال ژاپن با نتیجه 1-4 شکست خوردند. فوتبالیست‌های با دستمزدهای فضایی که انگار اصلا به یک تیم تعلق نداشتند و مربی‌ای پریشانی که حقش اخراج از این سمت بود. 

چند ساعت بعد بود که تیم ملی بسکتبال این کشور موفق شد مقام قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد. کمتر کسی انتظار داشت که آلمان بتواند چنین مقامی را به دست آورد اما آن‌ها غیرممکن را به ممکن تبدیل کردند. هشت بازی، هشت پیروزی، بهترین تیم دنیا بدون این که حتی یکی از بازیکنان در جمع بهترین بازیکنان شناخته شده در دنیای بسکتبال باشد.

1922900

این پیامی واضح از سوی بازیکنان تیم ملی بسکتبال آلمان به بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور بود: با شور و اشتیاق بازی کنید، از بحث درباره موضوعات لذت ببرید اما هرگز فراموش نکنید که این تیم بزرگتر از هر فرد و بازیکنی است.

یاشوا کیمیش، ایلکای گوندوگان و دیگر بازیکنان باید به خوبی این موضوع را یاد بگیرند. حالا همه امیدوار هستند که فدراسیون فوتبال این کشور بتواند بهترین راه حل را پیدا کند تا آن‌ها لذتی که از درخشش تیم ملی بسکتبال آلمان در زمین بردند، از درخشش تیم ملی فوتبال‌شان در رقابت‎‌های جام ملت‌های اروپا که در خانه هم برگزار خواهد شد ببرند.

دیدگاه‌ها