کد خبر : 1964620 | 20 شهریور 1402 ساعت 10:41 | 28.9K بازدید | 3 دیدگاه

والیبال قهرمانی اروپا؛

رقیب المپیکی والیبال ایران و برخورد به یک سد محکم

یک بازی دیگر در مرحله یک چهارم نهایی والیبال اروپا انتقامی خواهد بود.

رقیب المپیکی والیبال ایران و برخورد به یک سد محکم

به گزارش "ورزش سه"، امشب و  از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان اروپا در شهر وارنای بلغارستان تیم های اوکراین و اسلوونی به مصاف یک دیگر خواهند رفت، این دو تیم  در دور مقدماتی با هم همگروه بودند که تیم اسلوونی توانست با نتیجه سه بر یک اوکراینی‌ها را شکست دهد.

اسلوونی که مقتدر ترین تیم در دور مقدماتی بود، در یک هشتم نهایی غافلگیر شد و می‌رفت برابر ترکیه شکست بخورد که با یک کامبک دیدنی به مسابقات بازگشت و حالا باید در برابر اوکراین قرار بگیرد. تیم اسلوونی که در هشت سال گذشته سه نایب قهرمانی را به دست آورده بهترین فرصت را دارد تا یک بار دیگر خود را به جمع چهار تیم برساند.

از طرف دیگر تیم ملی والیبال اوکراین که یکی از پدیده های جدید والیبال است و در قهرمانی جهان در سال گذشته با کسب رتبه هفتمی نشان داد پیشرفت زیادی در والیبال داشته است، می‌خواهد با فوق ستاره خود اوله پلوتینِتسکی شگفتی آفرین شود و برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر اروپا صعود کند.

اوکراین که در مسابقات انتخابی المپیک با تیم ملی والیبال ایران هم گروه است امید زیادی دارد که بتواند با کسب رنکینگ خوب  راهی المپیک شود. آنها برای رسیدن به این هدف حداقل باید اسلوونی را در این مرحله شکست دهند.

این بازی امشب ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در شهر وارنای بلغارستان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها