کد خبر : 1964635 | 20 شهریور 1402 ساعت 11:56 | 1.7K بازدید | 2 دیدگاه

هاشمی: بهترین اعزام کیفی را به هانگژو خواهیم داشت

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران در حضور رییس جمهور صحبت هایی را در خصوص اهمیت کسب عناوین جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران انجام داد.

هاشمی: بهترین اعزام کیفی را به هانگژو خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، کیومرث هاشمی که بعد از حضور خود در راس وزارت ورزش به شدت پیگیر برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان بعد از دو سال وقفه بود، امروز در جریان برگزاری این مراسم پشت تربیون قرار گرفت و دقایقی به صحبت پرداخت. 

کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور ارزشمند رئیس جمهور در این نشست صمیمانه مهر تایید است بر درایت رئیس جمهوری که دوستدار و قدردان قهرمانان بوده و وفای به‌عهد را سرلوحه اعمال خویش و و دولتش قرار داده است. قهرمانانی که علی‌رغم کمبودها و تحریم‌ها و جنگ اقتصادی با دلاوری‌ها و رشادت‌ها در میادین بین‌المللی ورزش با تزریق نشان و شادی به جامعه و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران دل مردم ایران را شاد کردند. آن‌ها با عملکرد خود دشمنان ایران اسلامی را بیش از پیش ناامید کردند.

وی ادامه داد: آقای رئیسی بر شما پوشیده نیست که امروز با توجه به شرایط موجود در جهان، عرصه ورزش به یکی از کانون‌های اصلی جنگ نرم تبدیل شده است و قهرمانان ورزشی به‌عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران مسئولیت صیانت و عرضه معرفت‌های ایران اسلامی را در میادین بزرگ جهانی بر عهده گرفته‌اند. آن‌ها دلیر مردان و زنانی از کتب حاج قاسم هستند که می‌دانند با هر حضور و توفیق کسب عناوین قهرمانی تلاش دشمن را برای ایجاد فرافکنی و کاشت بذر ناامیدی در میان مردم علی‌الخصوص نوجوانان و جوانان نقش برآب می‌کنند. به ویژه حضور دختران با حجاب اسلامی عزمت زن مسلمان ایرانی را در مقیاس جهانی را بارها تکرار می کند که ورزش بدون ارزش برای جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.

1904041

هاشمی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حمید سجادی وزیر اسبق ورزش گفت: رفع کامل دغدغه‌های قهرمانان و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت و مدال‌آوری پایدار نیازمند برنامه‌ریزی مدونی است که در این زمینه برنامه جامعی تهیه شده که در این برنامه می‌توان به مواردی همچون تلاش در جهت تهیه و تدوین احکام اثربخشی و مبتنی بر نیازهای ورزش کشور، طراحی و اجرای طرح‌های زودبازده با بهبود وضعیت مسکن و معیشت مدال‌آوران، طراحی و اجرای طرح‌های تحولی در حوزه ورزش همگانی به منظور افزایش سهم ورزش برای کاهش بیماری‌ها، حمایت از ورزش تربیتی، ترویج فرهنگ، اخلاق و معنویت در جامعه ورزش، حرفه‌ای سازی ورزش کشور با نگاه رونق اقتصادی و اشتغال آفرینی، استفاده بهتر از نخبگان در عرصه‌های تصمیم‌سازی با رویکرد آینده نگری و.. اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به این که در آستانه اعزام کاروان ورزشی کشور به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هستیم سعی شده از نقطه نظر کیفی بهترین اعزام را داشته باشیم. با تمهیداتی که پیش از این توسط کمیته ملی المپیک و آقای سجادی در نظر گرفته شده بود سعی کردیم با بازید از اردوها در جهت حل مشکلات ورزشکاران و مربیان گام‌های موثری برداریم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم این تصمیم حکیمانه رئیس‌جمهور پیش از برگزاری بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی عاملی باشد برای حضور شایسته و کسب مدال‌های بیش‌تر ورزشکاران در رویداد پیش رو. امیدوارم با حمایت رییس‌جمهور و دولت سیزدهم مسیر اعتلا و پیشرفت ورزش روز به روز هموارتر و شاهد قله‌های ترقی در ورزش کشور باشیم. امروز روز ناامید شدن نیست بلکه روز امید و شوق است.

دیدگاه‌ها