کد خبر : 1964638 | 20 شهریور 1402 ساعت 12:16 | 36.9K بازدید | 30 دیدگاه

خبری که زود تکذیب شد

پس از 100 سال، یوونتوس به فروش می‌رسد!

روزنامه ایتالیایی ایل جورناله، امروز نوشت که هلدینگ Exor، مالک یوونتوس، در نظر دارد این باشگاه را پس از یک قرن برای فروش بگذارد اما این خبر خیلی زود توسط اکسور تکذیب شد.

پس از 100 سال، یوونتوس به فروش می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، طبق خبر منتشر شده در ایل جورناله، شرکت هلدینگ اکسور، مالک یوونتوس، در نظر دارد باشگاه مشهور سری آ را برای فروش بگذارد. این روزنامه می‌گوید اکسور  که توسط خانواده آنیلی کنترل می‌شود، نتایج مالی اخیر یوونتوس را دیگر پایدار نمی‌داند و از مشکلات حقوقی‌ و پرونده های قضایی‌اش نیز شرمسار است.

اکسور معتقد است که پس از انجام عملیات پاکسازی حساب های موفق ترین باشگاه ایتالیایی، می تواند آن را با حداقل 1.5 میلیارد یورو به فروش برساند.

1923433

یوونتوس پس از کسب رتبه هفتم در سری آ فصل گذشته به دلیل کسر 10 امتیاز در نتیجه اعمال اشتباه حسابداری، از حضور در رقابت‌های یوفا برای این فصل محروم شد.

در گذشته نیز گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر فروش یوونتوس توسط اکسور مطرح شده بود ولی در ماه می، سخنگوی این شرکت به رویترز گفت که تعهدش به باشگاه بدون تغییر باقی می ماند.

تکذیبیه هلدینگ اکسور
ساعتی پیش سخنگوی هلدینگ اکسور، اطمینان داد که فعلا هیچ برنامه ای برای فروش باشگاه ندارند و ادعای روزنامه ایل جورناله را تکذیب کرد. سخنگو تاکید کرد که این گزارش بی اساس است.

دیدگاه‌ها