کد خبر : 1964645 | 20 شهریور 1402 ساعت 12:43 | 19.9K بازدید | 10 دیدگاه

انتقادات از دوناروما و مصدومیت دو بازیکن

مشکلات ایتالیا کم نبود، مضاعف شد!

برای بازی فردا برابر اوکراین، ایتالیا متئو پولیتانو و مانچینی را در اختیار ندارد ضمن اینکه احتمال هو شدن جانلوئیجی دوناروما در سن‌سیرو نیز وجود دارد.

مشکلات ایتالیا کم نبود، مضاعف شد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی 1-1 در خانه مقدونیه شمالی، جالوئیجی دوناروما، دروازه بان پاری سن ژرمن و تیم ملی ایتالیا، بار دیگر مورد انتقادات زیادی قرار گرفت. 

او روز شنبه روی گلی که دریافت کرد و باعث شد ایتالیا بازی برده را از دست بدهد، مقصر شماره یک بود. گلی که انیس بردی، هافبک ترابزون اسپور، به ثمر رساند بود و دروازه بان مشهور ایتالیایی را غافلگیر کرد.

1901644

دوناروما در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و بسیاری از هواداران ایتالیا از اسپالتی خواستند که دروازه بان پاری سن ژرمن را برای بازی فردا مقابل اوکراین از بازی خارج کند و راه را برای گولیلمو ویکاریو، دروازه بان تاتنهام، باز کند. به این‌ها رابطه بد دوناروما با هواداران میلان را نیز باید اضافه کرد تا احتمال اعتراضات به او در سن سیرو بالا باشد.

1923453

مصدومان جدید در اردوی آتزوری

از سوی دیگر، خبر بد دیگر برای لوچانو اسپالتی: متئو پولیتانو، مهاجم ناپولی و جانلوکا مانچینی، مدافع رم، دیدار سرنوشت ساز سه شنبه مقابل اوکراین در سن سیرو را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد. این خبر را فدراسیون فوتبال ایتالیا تایید کرد.

پولیتانو و مانچینی هر دو روز شنبه مقابل مقدونیه شمالی مصدوم شدند. اسپالتی قبلاً فدریکو کیه‌زا (یوونتوس) و لورنزو پلگرینی (رم) را از دست داده بود. هر دو بازیکن دیدار مقابل مقدونیه را از دست دادند. به این ترتیب، سرمربی جدید ایتالیا ریکاردو اورسولینی، مهاجم بولونیا، را به اردو فراخواند.

دیدگاه‌ها