کد خبر : 1964655 | 20 شهریور 1402 ساعت 12:59 | 29K بازدید | 34 دیدگاه

اعتراف سیتی: 10 سال زیر بار سی‌ال له شدیم!

فریان سوریانو، مدیر باشگاه منچسترسیتی، می‌گوید این تیم یک دهه برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا تلاش کرده است.

اعتراف سیتی: 10 سال زیر بار سی‌ال له شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصلی درخشان را پشت سر گذاشت و موفق شد فاتح سه‌گانه لیگ برتر و جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شود. 

آنها در چند سال اخیر با برنامه‌ریزی دقیق و جذب بازیکنان درخشان تا یک قدمی فتح این جام رفته اما موفق نشده بودند اما بالاخره به رویایی که در تمام این مدت در سر داشتند دست پیدا کردند. 

سوریانو در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه درباره این موفقیت اظهار داشت:« ما حالا چهار جام داریم. افراد بسیاری خوشحال هستند و به خاطر این فصل فوق العاده به ما تبریک می‌گویند اما این فقط نتیجه یک فصل بازی خوب نبود. این نتیجه یک دهه است. ما 10 سال به سختی تلاش کردیم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اتفاقی نمادین و بسیار مهم است که به دیده شدن سیتی کمک کرد. 

1909617

اما حقیقت تلخ این است که ما ممکن بود در فینال ببازیم. یک سال پیش در دیداری در مادرید در نیمه نهایی شکست خوردیم که تا دقیقه 90 با نتیجه 0-1 برنده بودیم. دو گل در یک دقیقه دریافت کردیم و سال پیش از آن هم در فینال باختیم. 

در نهایت این فقط نتیجه یک سال تلاش نبود. این نتیجه یک دهه تلاش بود. ما 10 سال به سختی جنگیدیم و ثبات تیم را حفظ کردیم. سبک بازی منچسترسیتی در یک دهه اخیر به یک شکل بوده، شاید تغییراتی داشته اما هسته اصلی حفظ شده است.»

او با اشاره به شرایط سخت چند سال اخیر اضافه کرد: «ما می‌دانستیم که این تیم می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود اما باختیم و باختیم اما حالا قهرمان شدیم و همه آرام هستند. ما در جایگاه بهتری قرار داریم. قصد داریم بار دیگر تلاش کنیم اما هر سال که می‌گذشت این بار سنگین را روی شانه‌هایمان حس می‌کردیم.»

دیدگاه‌ها