کد خبر : 1964669 | 20 شهریور 1402 ساعت 13:48 | 24.3K بازدید | 97 دیدگاه

پاس کوبو گل بود نه پاس

گلزن ژاپن: به ترکیه گل زدن مثل آلمان راحت نیست!

تاکوما آسانو مهاجم تیم ملی فوتبال ژاپن قول داد در بازی مقابل ترکیه گلزنی کند.

گلزن ژاپن: به ترکیه گل زدن مثل آلمان راحت نیست!

به گزارش "ورزش‌سه"، در بازی مقابل آلمان که در ولفسبورگ برگزار شد، آسانو یکی از 4 گل سامورائی‌ها را به ثمر رساند تا نقش بسزایی در پیروزی خیره‌کننده تیمش مقابل یکی از ابرقدرت‌های فوتبال دنیا داشته باشد.

او در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در حالی که شاگردان فلیک تمام تلاششان برای به ثمر رساندن گل تساوی را به کار گرفته بودند، آسانو توانست گل سوم را روی پاس عالی کوبو به ثمر برساند و کار تیم میزبان را تمام کرد.

آسانو که در جام جهانی سال گذشته در قطر مقابل آلمان گلزنی کرده بود، در مصاحبه‌ای ضمن تقدیر از کوبو برای فراهم کردن یک موقعیت عالی گلزنی بیان کرد: پاس گل تقریبا خود گل بود. فکر می‌کنم باید از موقعیت‌هایم بهتر استفاده کنم و گل‌های بیشتری بزنم.
تیم ملی ژاپن باید حالا در بازی بعدی خود به مصاف ترکیه برود و با توجه به فاصله کمی که با بازی آلمان دارد، به احتمال زیاد شاهد تغییرات زیادی در 11 بازیکن منتخب موریاسو خواهیم بود. او در این باره می‌گوید: «فکر می‌کنم ترکیه قطعا حریف قدرتمندی است و فکر نمی‌کنم بتوانیم به راحتی مقابل آن‌ها گلزنی کنیم.»

آسانو که موقعیت بسیار خوبی را در نیمه دوم در موقعیت تک به تک با ترشتگن از دست داد، در مصاحبه خود دوبار به این موضوع اشاره می‌کند و قول داده که در بازی بعدی مقابل ترکیه تمام تلاش و خوش خود را برای گلزنی به کار بگیرد.

دیدگاه‌ها