کد خبر : 1964672 | 20 شهریور 1402 ساعت 13:50 | 28.4K بازدید | 20 دیدگاه

خشم، شرم و اخراج: 24 ساعت آخر عجیب فلیک!

هانسی فلیک، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، پس از شکست برابر ژاپن 24 ساعت عجیب را تجربه کرد.

خشم، شرم و اخراج: 24 ساعت آخر عجیب فلیک!

به گزارش "ورزش سه"، دوران فلیک روی نیمکت تیم ملی آلمان به سر رسید. او پس از 737 روز حضور روی نیمکت این تیم از سوی فدراسیون فوتبال این کشور و پس از باخت 1-4 برابر ژاپن اخراج شد. 

تنها یورگن کلینزمن و اریش ریبک دوران کوتاه‌تری را به عنوان سرمربی در تیم ملی آلمان سپری کردند اما روند اخراج این مربی خیلی زود و سریع طی شد. 

پیش از این شاید افراد بسیار کمی فکر می‌کردند که او بلافاصله پس از پایان بازی برابر ژاپن از سمتش برکنار شود اما هیچکس هم انتظار چنین نمایشی را از تیم بیستم رده‌بندی فیفا نداشت. 

فلیک پس از پایان بازی سعی کرد شرایط را به سود خودش تغییر دهد و مدعی شد که عملکرد تیمش خوب بوده و او هنوز هم فرد درستی برای هدایت تیم ملی آلمان است اما می‌شد تردید را از صحبت‌های رودی فولر، مدیر ورزشی فدراسیون این کشور، احساس کرد. بازیکنانی مانند یاشوا کیمیش و توماس مولر هم به این سوال که آیا او گزینه درستی برای هدایت تیم ملی است جواب ندادند. 

1922888

با این حال، او همچنین در تمرین صبح روز یکشنبه در وولفسبورگ حاضر شد. حدود ساعت 11 بود که هنوز در زمین مشغول امضا دادن و عکس گرفتن بود و به گفته روزنامه بیلد به هواداران گفت که هنوز در حال جنگیدن است اما در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. 

در همین حال جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال آلمان برگزار شده و برند نوندورف، فولر و هانس یواخیم واتسکه در حال بررسی وضعیت نهایی این تیم بودند و گفته می‌شد که فولر مخالف اخراج او در فاصله بین بازی ژاپن و فرانسه بود اما این اتفاق در نهایت رخ داد. 

کمی پس از ساعت 16 عصر به وقت محلی بود که بیلد از تصمیم آن‌ها برای اخراج فلیک خبر داد. اسپورت وان مدعی شده که آن‌ها قصد داشتند این خبر را پس از قهرمانی تیم بسکتبال آلمان در جام جهانی اعلام کنند اما مجبور شدند این کار را در کوارتر چهارم انجام دهند و این رفتار به مذاق بسیاری خوش نیامد. 

این خبر را شخص رییس فدراسیون و فولر به سرمربی تیم ملی آلمان اعلام کردند و پس از آن بود که بازیکنان در لابی هتل محل اقامت‌شان جمع شدند. فلیک با همه خداحافظی کرد و سپس بازیکنان هتل را ترک کردند و دوران این مربی روی نیمکت تیم ملی آلمان هم به پایان رسید.

دیدگاه‌ها