کد خبر : 1964686 | 20 شهریور 1402 ساعت 15:15 | 35.1K بازدید | 21 دیدگاه

روزهای سیاه برای تراشتگن و گوندوگان

تیم ملی برای این دو بارسایی کابوس شد

ایلکای گوندوگان و مارک آندره تراشتگن در بارسلونا شرایط بسیار بهتری را نسبت به تیم ملی آلمان تجربه می‌کنند.

تیم ملی برای این دو بارسایی کابوس شد

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان و مارک آندره تراشتگن روزهای بدی را با آلمان می گذرانند که در تضاد با شروع خوب فصلشان در بارسلوناست. شنبه تیم آلمان با دو بازیکن بارسایی خود که از ابتدا در ترکیب بودند، با نتیجه 1-4 مغلوب ژاپن شد. شکست جدیدی که منجر به اخراج هانسی فلیک شد.

1923529

این فقط یک دیدار عادی برای تراشتگن و گوندوگان نبود. هر دو 90 دقیقه بازی کردند و ایلکای در غیاب نویر اولین بازی خود را به عنوان کاپیتان انجام داد. مربی او را جلوتر از جاشوا کیمیش و توماس مولر انتخاب کرده بود. 

تراشتگن که در روزهای غیبت نویر به دلیل مصدومیت شماره یک آلمان شده، قبل از بازی گفته بود: «من در حال حاضر شماره یک هستم. مدت زیادی منتظر آمدن این لحظه بودم و فکر می‌کنم می‌توانم از آن استفاده کنم» اما قطعا دریافت چهار گل برای یک دروازه بان اتفاقی منفی است.

1923530

تراشتگن با وجود مهارهای خوبش و اجتناب از شکست سنگین تر آلمان، چهار گل دریافت کرد. او در فصل گذشته با بارسلونا تنها در یک بازی این تعداد گل را دریافت کرد، آن هم در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی مقابل رئال مادرید. 

گوندوگان در اظهارات خود پس از بازی گفت: «ما به اندازه کافی خوب نیستیم و این واقعیت است. شاید فکر می کنیم بهتر از آنچه واقعیت دارد، هستیم. این روز بسیار غم انگیزی است.»

شنبه پنجمین بازی دوستانه متوالی بود که آلمان پیروز نشد، چهار تای آنها با شکست همراه بوده است: بلژیک (2-3)، اوکراین (3-3)، لهستان (1-0)، کلمبیا (0-2) و ژاپن (1-4) 

1913169

دو بازیکن کلیدی در بارسا

گوندوگان و تراشتگن در بارسلونا طرف دیگر فوتبال را تجربه می‌کنند و در شروع فصل بازیکنانی کلیدی و مهم بوده اند. آنها در هر چهار بازی ابتدای فصل بارسا کار را از ابتدا شروع کرده اند. تراشتگن در این چهار بازی، 4 گل دریافت کرده، در حالی که گوندوگان در همین ابتدا خوب و موثر کار کرده و پاس گل نیز داده است.

دیدگاه‌ها