کد خبر : 1964718 | 20 شهریور 1402 ساعت 17:34 | 28.5K بازدید | 20 دیدگاه

توصیه‌های ماتئوس برای نیمکت مانشافت

کلوپ برای آلمان ایده‌آل است، ولی فعلا این گزینه!

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، می‌گوید یورگن کلوپ را بهترین گزینه بلندمدت هدایت مانشافت می‌داند ولی به صورت موقت ماتیاس سامر جایگزین مناسبی برای فلیک خواهد بود.

کلوپ برای آلمان ایده‌آل است، ولی فعلا این گزینه!

به گزارش "ورزش سه"، اخراج غیرمنتظره هانسی فلیک از سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال آلمان که دیروز اتفاق افتاد در ورزش این کشور زلزله‌ای بزرگ ایجاد کرده و در حال حاضر بحث درباره جانشین او روی نیمکت تیم ملی بسیار داغ است.

درحالیکه از چندین مربی بزرگ آلمانی و خارجی به عنوان نامزدهای هدایت آلمان نام برده می‌شود ولی بیشتر تحلیل‌ها به این اشاره دارد که یولیان ناگلزمان احتمالا از شانس بیشتری برای به دست گرفتن سکان هدایت مانشافت برخوردار است.

1923584

لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، در یک مصاحبه درباره نامزدهای هدایت تیم ملی این کشور صحبت کرد و شخص دیگری به جز ناگلزمان را به عنوان بهترین گزینه معرفی کرد. ماتئوس می‌گوید در بلندمدت بهترین گزینه برای تغییرات بزرگ در تیم ملی آلمان کسی جز یورگن کلوپ نیست ولی با توجه به اینکه در حال حاضر او قصد جدایی از لیورپول را ندارد فدراسیون آلمان موقتا می‌تواند از ماتیاس سامر به عنوان سرمربی استفاده کند.

ماتئوس در این مصاحبه گفت: "من در تماس با ماتیاس سامر متوجه شدم او برای به عهده گرفتن مسئولیت آماده است."

اسطوره فوتبال آلمان در ادامه صحبت‌هایش گفت: "ولی این باید گفته شود که به عنوان راه‌حل اصلی و بلندمدت ما باید روی یورگن کلوپ کار کنیم. اگر بتوانیم بعد از یورو 2024 یورگن را به آلمان بیاوریم عالی می‌شود. تا آن زمان هم بهترین راه‌حل استفاده از سامر خواهد بود."

1923586

ماتیاس سامر 56ساله در حال حاضر به عنوان مشاور در باشگاه دورتموند کار می‌کند و در کارگروه فنی فدراسیون فوتبال آلمان هم عضویت دارد. این کارگروه بعد از حذف زودهنگام آلمان در جام جهانی قطر ایجاد شد تا علت ناکامی فوتبال این کشور را بررسی کند. آخرین مربی‌گری ماتیاس سامر به نشستن او روی نیمکت اشتوتگارت برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها