کد خبر : 1964721 | 21 شهریور 1402 ساعت 02:55 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

بلماضی: آمدن به لیگ‌های عربی مد شده

روزنامه‌نگارها نمی‌توانند خواب را از من بگیرند

جمل بلماضی، سرمربی تیم ملی الجزایر گفت که علی‌رغم ناکامی در راهیابی به جام جهانی گذشته، به ساختن تیمی قوی ادامه خواهد داد.

روزنامه‌نگارها نمی‌توانند خواب را از من بگیرند

به گزارش ورزش سه، بلماضی پس از انتخابش موفق شد الجزایر را در جام ملت‌های آفریقا در سال 2019 به قهرمانی برساند اما پس از آن نتوانست تیم را به جام‌جهانی قطر هدایت کند.

بلمادی در مصاحبه‌ای با شبکه RMC فرانسه گفت: راهیابی به جام جهانی هدف نهایی ما بود و واقعاً از دست نیافتن به آن شوکه شدیم.

می‌توانستم بعد از این شکست ترک کنم و به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بروم، زیرا در حال حاضر این مد است، اما می‌خواهم مردم الجزایر را دوباره خوشحال کنم.

سرمربی سابق الدحیل قطر ادامه داد: ما از دور اول جام ملت‌های آفریقا صعود کردیم، بنابراین به جرات می‌توان گفت که قهرمان جام ملت‌های آفریقا می‌شویم،  می‌دانم که فرهنگ قهرمانی عمیقاً در ما ریشه دارد.

وی افزود: تیم ملی اکنون در مرحله بازسازی کامل است. هدف ما تکمیل تیم و حضور هر چه بهتر بازیکنان است. بنابراین به دست آوردن نتایج فوری آسان نیست، اما باید به سرعت به دست بیایند. با وجود انتقادات مداوم به کار خود ادامه می‌دهم.

1923591

سرمربی تیم ملی الجزایر گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه هستند که از اولین روز حضورم در تیم ملی به ویژه از سال 2018 به من انتقاد می‌کنند، این مانع خواب من نمی‌شود و تمرکزم روی کارم باقی خواهد ماند.

الجزایر در دیداری دوستانه روز سه‌شنبه در داکار  به مصاف سنگال خواهد رفت، بلمادی در این مورد گفت: سنگال امروز در آفریقا بهترین است. سخت خواهد بود، اما ما می‌خواهیم قبل از جام ملت‌های آفریقا خود را در موقعیتی قوی قرار دهیم.

سرمربی الجزایری گفت: می‌خواهم از مردم مراکشی که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند حمایت کنم، تسلیت می‌گویم و امیدوارم همه چیز به حالت عادی بازگردد.

دیدگاه‌ها