کد خبر : 1964729 | 20 شهریور 1402 ساعت 18:31 | 22K بازدید | 8 دیدگاه

خرید جنجالی چلسی 6 هفته دور از میادین!

دیلی‌میل اعلام کرد مصدومیت رومئو لاویا، ستاره بلژیکی و خرید تابستانی چلسی، جدی است او به مدت 6 هفته قادر به بازی برای آبی‌های لندن نخواهد بود.

خرید جنجالی چلسی 6 هفته دور از میادین!

به گزارش "ورزش سه"، آنچه چلسی از آن می‌ترسید به واقعیت پیوست و رومئو لاویا به دلیل مصدومیتی که از ناحیه قوزک پا به آن دچار شده بود 6 هفته آینده را از دست داد.

ستاره بلژیکی چلسی روز پنج‌شنبه در جریان تمرین از ناحیه قوزک پا آسیب دید و روز بعد معاینات پزشکی از او انجام شد ولی پزشکان به چلسی اعلام کردند برای تخمین زمان دقیق دور بودن او از میادین به معایناتی بیشتر نیاز دارند.

امروز روزنامه دیلی‌میل در گزارشی اعلام کرد گزارش نهایی پزشکی به دفتر چلسی ارسال شده است. در این گزارش اشاره شده لاویا از ناحیه رباط‌های قوزک پا با آسیب جدی مواجه است و دست‌کم تا شش هفته نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.

1923613

لاویای 19ساله امسال تابستان در پروسه‌ای جنجالی از ساوتهمپتون به چلسی پیوست. درحالیکه لیورپول هم به شدت به دنبال جذب او بود ولی لاویا در نهایت با قراردادی 60 میلیون یورویی راهی چلسی شد.

برونو لاویا تا کنون برای چلسی به میدان نرفته و حالا اولین بازی‌اش با پیراهن آبی تا ماه اکتبر به تاخیر خواهد افتاد. چلسی در شروع مجدد فصل بعد از فیفادی سپتامبر با بورنموث، استون‌ویلا، فولام و برنلی دیدار خواهد کرد که لاویا این بازی‌ها را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها