کد خبر : 1964731 | 20 شهریور 1402 ساعت 18:40 | 49.9K بازدید | 24 دیدگاه

کریمی تکذیب کرد: این امضای من نیست!

مدیرعامل سابق استقلال مجددا هرگونه دخالت در پرونده عزیزبک آمانوف را تکذیب کرد.

کریمی تکذیب کرد: این امضای من نیست!

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز نامه‌ای با سربرگ رسمی باشگاه استقلال و به تاریخ 10 تیر ماه توسط چند خبرگزاری منتشر شد که در زمان مدیریت حجت کریمی خطاب به دادستان محترم تهران ارسال شده بود.

در این نامه ذکر شده است که ایمیل باشگاه استقلال برای مکاتبات بین الملل جهت دریافت مجوز حرفه‌ای در اختیار دو نفر از کارکنان باشگاه بوده ولی پس از تحویل ایمیل باشگاه، مشخص شده است که برخی از اسناد و پیام‌های دریافتی حذف شده است.

علت اصلی ارسال این نامه، به موضوع فسخ قرارداد عزیزبک آمانوف برمی‌گردد. جایی که بازیکن ازبکی مدعی است نوتیس‌هایی را جهت دریافت مطالباتش برای باشگاه ایمیل کرده ولی مدیران مدعی هستند چیزی به دستشان نرسیده است. در نهایت باشگاه استقلال به این نتیجه رسیده است که نوتیس‌های آمانوف توسط افرادی که ایمیل رسمی باشگاه را در اختیار داشتند، پاک شده است.

1920228

این نامه از آنجا مورد توجه قرار گرفته است که حجت کریمی چند شب پیش در برنامه شب‌های فوتبالی حاضر شد و اعلام کرد که در جریان پرونده آمانوف نیست و این مسئله به زمان مدیریت فتح‌الله‌زاده برمی‌گردد و او حتی با کنایه خطاب به مدیران فعلی اعلام کرد که مگر می‌شود ایمیل‌ها پاک شود که مخاطبان تصور می‌کنند اصلا چنین اتفاقی غیر ممکن است.

انتشار نامه‌ای با امضا حجت کریمی که خطاب به دادستان تهران ارسال شده، با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد. هواداران استقلال نسبت به این موضوع معترض بودند که چگونه می‌شود کریمی ابتدا منکر هرگونه اطلاع از روند حذف ایمیل‌های آمانوف شود ولی خود او شخصا 2 ماه پیش برای شکایت از 2 کارمند باشگاه، نامه‌ای را برای دادستانی ارسال کرده باشد؟

اما در تماسی که خبرنگار ورزش سه با کریمی داشت، او یک بار دیگر اعلام کرد که بر سر مواضع قبلی خود ایستاده و ارسال هرگونه نامه‌ای را خطاب به دادستان عمومی و انقلاب تهران تکذیب کرد. کریمی با ارسال نمونه امضاهایی که از او پای نامه‌های باشگاه درج شده، اعلام کرد در نامه‌ای که امروز توسط چند خبرگزاری منتشر شده، امضای صورت گرفته متعلق به او نیست.

1923618
این امضایی است که در نامه امروز باشگاه استقلال خطاب به دادستان تهران وجود دارد. نامه ای که توسط چند خبرگزاری منتشر شده است.
1923617
این هم نمونه امضای حجت کریمی است که در نامه رسمی باشگاه استقلال خطاب به باشگاه سانتاکلارا وجود دارد. این نامه هم اکنون نیز در کانال رسمی استقلال موجود است و می‌توان امضاها را با یکدیگر مقایسه کرد.

با اظهارات کریمی، این پرونده وارد فاز عجیبی شد. از آنجایی که بررسی‌ها نیز نشان می‌دهد که حق با سرپرست پیشین باشگاه است، امضایی که در نامه باشگاه استقلال خطاب به دادستان تهران وجود دارد، با امضاهای کریمی متفاوت است. در نهایت به نظر می‌رسد دو فرضیه بیشتر وجود ندارد: یا نامه منتشره غیر واقعی بوده و یا شخص دیگری بجای حجت کریمی پای این برگه را امضا کرده است.

1923619

دیدگاه‌ها