کد خبر : 1964732 | 20 شهریور 1402 ساعت 18:45 | 81.1K بازدید | 97 دیدگاه

10 سال بعد: رئال، کروس جدید را انتخاب کرد!

رئال مادرید معتقد است آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن، می‌تواند جانشین مناسبی برای تونی کروس باشد.

10 سال بعد: رئال، کروس جدید را انتخاب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از جذب شماره 8 بایرن مونیخ تجربه شیرینی دارد. در سال 2014 تونی کروس از مونیخ راهی مادرید شد و به یکی از بهترین ستاره‌های خط میانی سفیدپوشان تبدیل شد. حالا چشم‌های رئال به دنبال جذب ستاره‌ دیگری در خط میانی این روزهای بایرن است: آلفونسو دیویس.

روزنامه مارکا می‌گوید دیویس به یکی از گزینه‌های اصلی تابستان آینده رئال تبدیل شده است. او تا این لحظه همچنان از تمدید قراردادش با بایرن سر باز می‌زند و به نظر می‌رسد رئال در پشت پرده با او صحبت‌هایی داشته است. در صورت تمدید نشدن قرارداد ستاره کانادایی، فلورنتینو پرز تابستان آینده می‌تواند او را با قیمتی معقول خریداری کند.

رئالی‌ها از همان استراتژی‌ای استفاده می‌کنند که 9 سال پیش برای جذب ستاره دیگری از بایرن به کار بستند. کروس در سال 2014 در حالی که تنها یک سال از قراردادش با بایرن باقی مانده بود تنها با 25 میلیون یورو راهی مادرید شد. کروس به این ترتیب به یکی از بهترین خریدهای رئال در چند دهه اخیر تبدیل شد.

1923623

رئال آنقدر از این تکنیک راضی بود که در سال 2018 از آن برای تیبو کورتوا و در سال 2019 برای جذب ادن هازارد استفاده کرد. هر چند این دو ستاره سرنوشت‌های کاملا متفاوتی داشتند. رئال همچنان از این سیاست استفاده می‌کند و معتقد است بازیکنانی که مهم ارزیابی می‌شوند باید با قیمتی معقول جذب شوند. اما رئال می‌تواند برای خرید بازیکنان استراتژیک، برای مثال کیلیان امباپه، مبالغ قابل توجهی هزینه کند.

دیدگاه‌ها