کد خبر : 1964737 | 20 شهریور 1402 ساعت 19:08 | 33.4K بازدید | 13 دیدگاه

این ستاره با آیفون سلفی نمی‌گیرد!

سون هیونگ مین در شرایطی قرار دارد که نمی‌تواند با هر تلفن همراهی سلفی بگیرد.

این ستاره با آیفون سلفی نمی‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، در شبکه‌های اجتماعی صحنه‌ای دست به دست می‌شود که یکی از هواداران فوتبال از سون می‌خواهد که با او یک عکس سلفی بیاندازد و سعی می‌کند گوشی‌اش را به دست سون بدهد، ستاره تاتنهام محترمانه این درخواست را رد می‌کند و به این طرفدار می‌گوید که نمی‌تواند گوشی را بگیرد و خودش باید عکس را بیندازد. اما لحظاتی بعد در مواجهه با درخواستی مشابه گوشی همراه هوادار بعدی را می‌گیرد و خودش عکس را می اندازد.

چشمان تیزبین مردم در شبکه‌های اجتماعی این صحنه را رصد و دلیل احتمالی آن را هم عنوان کرده‌اند. سون هیونگ مین به دلیل اینکه سفیر شرکت سامسونگ و موظف است تا محصولات این شرکت را تبلیغ کند. بنا براین در مواجهه با هواداران، سعی می‌کند از گوشی‌های شرکت رقیب، یعنی آیفون دوری کند.

برخی هواداران این قوانین را محدود کننده و نا لازم دانسته‌اند و برخی دیگر هم از این ستاره محبوب حمایت کرده‌اند و گفته‌اند: "سون وفادار است."

1923629

از زمان تبدیل شدن به چهره اصلی سامسونگ در کره جنوبی، سون تبلیغاتی زیادی را برای طیف وسیعی از محصولات سامسونگ انجام داده است.

برنده کفش طلای لیگ برتر در دو فصل پیش، همچنین در گذشته با بربری، رالف لورن، کالوین کلین، گیتورید، AIA سنگاپور، تایگر بیر و آدیداس قراردادهایی داشت. او حتی در یک تبلیغ بستنی در کشورش حضور داشت و به انجام حرکات موزون پرداخت!

سون در این فصل در پنج بازی سه گل برای اسپرز به ثمر رسانده است.

1923630

دیدگاه‌ها