کد خبر : 1964751 | 21 شهریور 1402 ساعت 03:11 | 22.9K بازدید | 6 دیدگاه

آخرین تجربه ملی گلر برانشوایگ در ایران

دنیل داوری، وقتی برای بازی آنگولا هیجان داشتیم!

دنیل داوری آخرین دروازه‌بان ایران مقابل آنگولا بود و باید دید از بین گلرهای تیم ملی کدام بازیکن جانشین او خواهد شد.

دنیل داوری، وقتی برای بازی آنگولا هیجان داشتیم!

به گزارش ورزش سه، ایران در آخرین دیدار مقابل آنگولا دنیل داوری را درون دروازه خود قرار داده بود و در این بازی هم خبری از حضور علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی نیست و تیم ملی باید با یک چهره جدید مقابل آنگولا حضور پیدا کند.

دنیل داوری دروازه‌بان دورگه ایرانی-آلمانی که پیش از جام جهانی 2014 به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد و مورد بررسی کادرفنی قرار میگرفت، در دیدار ایران و آنگولا که در اتریش برگزار شد، دنیل درون دروازه ایستاد و در این مسابقه گلی دریافت نکرد، البته در نهایت این علیرضا حقیقی بود که پیراهن تیم ملی را در جام جهانی تن کرد. او پس از این بازی دیگر فرصت چندانی برای بازی در تیم ملی ایران را پیدا نکرد.

1923699

حالا با تغییر اسکواد دروازه‌بانی تیم ملی، کادرفنی تیم ملی باید تصمیم بگیرد که از بین اخباری و پورحمیدی دو بازیکنی که کمتر به اردوهای ملی دعوت می‌شود و پیام نیازمند که پایه ثابت اکثر اردوهای پیشین تیم ملی است کدام را بازیکن را مقابل آنگولا به میدان بفرستد.

1923700

دروازه‌بان‌های تیم ملی امروز در کنار آلین دینکا به تمرین پرداختند تا خود را آماده دیدار با آنگولا کنند و این مربی تصمیم نهایی خود را به امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی منتقل کند.

دیدگاه‌ها