کد خبر : 1964767 | 21 شهریور 1402 ساعت 04:38 | 10.6K بازدید | 8 دیدگاه

قهرمانی ما را با خبر اخراج فلیک خراب کردید

ستاره بسکتبال آلمان: فوتبال ما شرم‌آور و بی‌ ادب!

پاتریک فمرلینگ، ستاره سابق بسکتبال آلمان، از زمان‌بندی اشتباه اتحادیه فوتبال آلمان برای اعلام اخراج هانسی فلیک انتقاد کرد.

ستاره بسکتبال آلمان: فوتبال ما شرم‌آور و بی‌ ادب!

به گزارش ورزش سه، اتحادیه فوتبال آلمان دقایقی قبل از قهرمانی تیم ملی بسکتبال آلمان در جام جهانی اخراج هانسی فلیک از هدایت تیم ملی فوتبال را را اعلام کرد.

پاتریک فمرلینگ، ستاره سابق بسکتبال آلمان، روز دوشنبه در گفتگویی رادیویی با تاکید بر اینکه زمان اخراج فلیک او را شگفت زده و ناراحت کرده است، گفت: صادقانه بگویم از نظر من این اتفاق بی ادبانه بود، چرا که یک لحظه ورزشی مهم در حال رخ دادن بود.

او در ادامه گفت: عمدی بودن یا نبودن این اتفاق در حال بررسی است اما این تصمیم در زمانی گرفته شد که تیم دیگری فداکاری‌های زیادی کرده و به چنین موفقیتی دست یافته بود. این موضوع مایه شرمساری است. در چنین مقطعی نباید توجهات را با گزارش‌های منفی منحرف کرد.

البته به نظر می‌رسد که اتحادیه فوتبال آلمان پس از انتقادات شدیدی که در شبکه‌های اجتماعی و از سوی هواداران و خبرنگاران و در رسانه‌ها به‌طور گسترده به هانسی فلیک وارد شد، تصمیم به اخراج او گرفت.

روزنامه آلمانی تاگس اشپیگل نیز در این باره نوشت: زمان‌بندی فدراسیون فوتبال آلمان به اندازه بازی‌های اخیر تیم ملی آلمان بد بود. این رویکرد بسیار بدی است.

همچنین SWR هم درباره این تصمیم اظهار نظر کرد و عنوان کرد: بدترین زمان ممکن؛ اتحادیه فوتبال آلمان با تصمیم اخراج فلیک جشن بسکتبال را خراب کرد. شاید دنیای تصمیم گیران در اتحادیه فوتبال آلمان فقط حول محور فوتبال و خودشان باشد. چند ساعت بعد هم امکان اعلام اخراج فلیک وجود داشت و ستاره‌های بسکتبال سزاوار جشن مناسبی بودند.

دیدگاه‌ها