کد خبر : 1964775 | 21 شهریور 1402 ساعت 04:30 | 28.9K بازدید | 9 دیدگاه

نه قهرمانی چمپیونزلیگ، نه فتح لیگ برتر

انتخاب عجیب کلوپ: بزرگ‌ترین موفقیتم این است!

یورگن کلوپ که این روزها در کشورش آلمان به سر می‌برد در یک مصاحبه توضیح داد که بزرگترین موفقیت دوران مربی‌گری‌اش را چه می‌داند.

انتخاب عجیب کلوپ: بزرگ‌ترین موفقیتم این است!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ از فرصت تعطیلی لیگ برتر برای شرکت بازیکنان در فیفا دی ماه سپتامبر و بازی‌های ملی استفاده کرده و به کشور آلمان برگشته تا در مراسمی ویژه در باشگاه سابقش ماینتس شرکت کند.

یورگن کلوپ دیروز در جریان بازی دوستانه ماینتس مقابل دویسبورگ حاضر شد و در ورزشگاه خانگی این تیم مورد استقبال گرم هواداران قرار گرفت. کلوپ به عنوان بازیکن فوتبالش را از ماینتس آغاز کرد و سپس هدایت این تیم را به عهده گرفت و ماینتس را برای اولین بار در تاریخش به بوندس‌لیگا رساند. او سپس راهی دورتموند و سپس لیورپول شد تا به موفقیت‌هایی بزرگ مثل قهرمانی بوندس‌لیگا، قهرمانی لیگ برتر و فتح چمپیونزلیگ دست پیدا کند.

ولی یورگن کلوپ در مصاحبه‌ای که امروز در آلمان انجام داد خیلی‌ها را غافلگیر کرد و گفت بزرگترین موفقیتش در دوران مربی‌گری را نه قهرمانی بوندس‌لیگا و لیگ برتر و نه حتی فتح چمپیونزلیگ بلکه صعود با ماینتس به بوندس‌لیگا در سال 2004 می‌داند.

1923754

یورگن کلوپ در این باره گفت: "سالی که ما با ماینتس به بوندس‌لیگا صعود کردیم شرایط آنقدر دشوار بود که هیچکس فکرش را نمی‌کرد بتوانیم موفق بشویم. ولی ما موفق شدیم. بعد از آن من مهم‌ترین جام‌های دنیا را برده‌ام ولی همیشه تیم‌هایی در اختیارم بود که از آن ماینتس به مراتب بهتر بودند و شرایط بهتری داشتند و باشگاه‌هایی که پول زیادی داشتند."

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه درباره علت انتخاب این موفقیت به عنوان بزرگترین موفقیت دوران حرفه‌ایش گفت: "مهم نیست که شرایط از بیرون چطور دیده می‌شود. مهم این است که شما از درون چه احساسی دارید. من بر همین اساس این را می‌گویم".

دیدگاه‌ها