کد خبر : 1964782 | 20 شهریور 1402 ساعت 22:41 | 6.8K بازدید | 12 دیدگاه

رئیس جنجالی فدراسیون اسپانیا دادگاهی می‌شود

یک قاضی در اسپانیا پرونده روبیالس را بر عهده گرفت.

رئیس جنجالی فدراسیون اسپانیا دادگاهی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یک قاضی پرونده‌ای را علیه لوئیس روبیالس پذیرفته است، پس از آن که دادستان عمومی تحقیقاتی را در مورد رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا به دلیل تجاوز و زورگویی آغاز کرد.

پس از جنجال‌های جشن‌های جام جهانی زنان بین او جنی هرموسو و سایر بازیکنان، دادستان عمومی تحقیقاتی را در مورد روبیالس به دلیل اتهامات فوق آغاز کرد. اوایل هفته گذشته هرموسو بیانیه‌ای به پلیس داد و دادستان عمومی روز پنجشنبه هفته گذشته اتهامات خود را به قاضی ارائه کرد. امروز، طبق گفته رلوو، یک قاضی پرونده را پذیرفته و درخواست مدرک کرده است. مطالب ویدیویی متعددی از تمامی صحنه‌های آن اتفاق برای تحقیق بیشتر وجود دارد.

طبق گزارش‌ها، روبیالس و سپس سرمربی خورخه ویلدا، هرموسو، خانواده‌اش و سپس کاپیتان ایوانا آندرس را تحت فشار قرار دادند تا بازیکنان را وادار به حضور علنی در جلسه‌ای با روبیالس کنند و این حادثه را کم اهمیت جلوه دهند.

1923762

اگر روبیالس به اتهام تجاوز جنسی محکوم شود، ممکن است با یک تا پنج سال زندان روبرو شود. زورگویی و اجبار می‌تواند از 6 ماه تا 3 سال حبس یا جزای نقدی به میزان 1 تا 2 سال درآمد شخص را داشته باشد.

روبیالس از آن زمان از سمت خود در فدراسیون فوتبال اسپانیا و عنوان نایب رئیس در یوفا استعفا داد. او معتقد است که کاری بدون اجازه هرموسو انجام نداده است، در حالی که هرموسو بیانیه‌ای منتشر کرد و این موضوع را رد کرد.

دیدگاه‌ها