کد خبر : 1964785 | 20 شهریور 1402 ساعت 22:50 | 52.6K بازدید | 119 دیدگاه

شروع پرگل پرتغال در غیاب کاپیتان

جای رونالدو اصلا خالی نیست! (عکس)

پرتغال در شبی که کریستیانو رونالدو را ندارد شروع خوبی مقابل لوکزامبورگ داشته است.

جای رونالدو اصلا خالی نیست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در بازی قبلی پرتغال مقابل اسلواکی به دلیل خطای خطرناک روی مارتین دوبراوکا از داور کارت زرد دریافت کرد تا سه کارته شده و بازی با لوکزامبورگ را از دست بدهد. شاگردان روبرتو مارتینز در غیاب بهترین گلزن ملی جهان شروع خوبی در بازی امشب داشتند تا جای خالی رونالدو احساس نشود.

1923769

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، با 123 گل در 201 بازی بهترین گلزن ملی فوتبال دنیاست و تلاش می‌کند تا در آخرین سال‌های فوتبالش این رکورد را دست نیافتنی‌تر کند. او هفته گذشته خطای بی موردی روی هم تیمی سابقش در یونایتد مرتکب شد و خوش شانس بود که فقط کارت زرد گرفت؛ اما همین کارت زرد هم برای محرومیتش کافی بود.

پرتغال امشب در غیاب رونالدو از ساعت 22:15 در ورزشگاه آلگاروه به مصاف لوکزامبورگ رفت. این تیم که هر 5 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود امشب کار سختی مقابل تیم سوم جدول نداشت و در عرض 17 دقیقه دو بار موفق به باز کردن دروازه لوکزامبورگ شد.

1923770

گل اول پرتغال را ایناسیو در دقیقه 12 با یک ضربه سر زیبا روی ارسال برونو فرناندز از سمت راست وارد دروازه حریف کرد و تنها 5 دقیقه بعد گونچالو راموس، ستاره تازه وارد پاری‌سن‌ژرمن، گل دوم میزبان را روی پاس برناردو سیلوا و با یک شوت دقیق و زمینی از داخل محوطه جریمه به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها