کد خبر : 1964789 | 21 شهریور 1402 ساعت 03:51 | 23.1K بازدید | 4 دیدگاه

تولد فرزند، فوتبالیست آلمانی را بازنشسته کرد

ملانی لوپلز، هافبک تیم ملی فوتبال زنان آلمان، به فوتبال ملی خود در این تیم پایان داد تا فرصت بیشتری برای مراقبت از پسر نوزادش داشته باشد.

تولد فرزند، فوتبالیست آلمانی را بازنشسته کرد

به گزارش ورزش سه، فدراسیون فوتبال آلمان روز دوشنبه اعلام کرد ملانی لوپلز از فوتبال ملی خداحافظی کرد اما به کار خود در باشگاه چلسی ادامه خواهد داد.

لوپلز در 79 مسابقه با تیم ملی آلمان شرکت کرد و با این تیم به عنوان قهرمانی زنان اروپا در سال 2013 و مدال طلای المپیک ریودوژانیرو در سال 2016 دست یافت.

این بازیکن 29 ساله در آخرین جام جهانی زنان که در استرالیا و نیوزلند برگزار شد و طی آن آلمان در مرحله گروهی از رقابت‌ها حذف شد، تنها مادر لیست تیم ملی آلمان بود.

لوپلز درباره خداحافظی خود گفت: بازگشت به تیم ملی آلمان بعد از زایمان برای من مهم بود و بسیار افتخار می‌کنم که دوباره برای کشورم در جام جهانی بازی کردم. تجربه بازی ملی با پسرم آن را ارزشمندتر کرد اما من متوجه شدم که انجام چند کار به صورت همزمان انرژی زیادی از من می‌گیرد.

مدیر تیم‌های ملی در اتحادیه فوتبال آلمان نیز به تمجید از این بازیکن پرداخت و گفت: لوپلز به شیوه‌ای چشمگیر توانایی بازگشت موفقیت آمیز به فوتبال حرفه‌ای پس از بارداری را نشان داد.

دیدگاه‌ها