کد خبر : 1964790 | 21 شهریور 1402 ساعت 05:40 | 2.9K بازدید | 9 دیدگاه

سلیمان‌زاده: مشکل داریم، اما با تمام توان می‌جنگیم

درخواست یک‌کلمه‌ای مدافع مس از هواداران: حمایت!

مدافع باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش پرقدرت لیگ برتر را ادامه می‌دهد و به زودی روزهای خوبی را پشت سر خواهد گذاشت.

درخواست یک‌کلمه‌ای مدافع مس از هواداران: حمایت!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان همچون فصول گذشته لیگ برتر نتوانسته شروع خوبی در مسابقات داشته باشد و حالا هواداران این تیم امیدوار به کسب نتایج مطلوب در آینده هستند.

رامتین سلیمان زاده مدافع وسط باتجربه مسی‌ها که یکی از مهره‌های اصلی تیم تحت هدایت ساکت الهامی محسوب می‌شود، معتقد است شرایط فنی تیمش روز به روز بهتر شده و شرایط خوبی در ادامه مسابقات بر نارنجی پوشان حاکم خواهد شد.

سلیمان زاده درباره شرایط مس رفسنجان در تعطیلی لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: «واقعیت این است که تیم ما امسال تغییرات زیادی چه در کادر فنی و چه در کادر بازیکنان داشت. وقتی تغییرات رخ می‌دهد، طبیعی است که برای هماهنگی در داخل و بیرون زمین نیاز به گذر زمان باشد. اگرچه نتایج تیم ما در هفته‌های ابتدایی لیگ قابل قبول نیست اما اگر به عملکرد تیم ما نگاه کنید، متوجه می‌شوید که روندمان روبه پیشرفت بوده و بازی به بازی از نظر فنی بهتر شده‌ایم.»

او ادامه داد: «فکر می‌کنم وقفه پیش آمده در لیگ برتر به سود ما شد؛ در این تعطیلی کوتاه زیر نظر کادرفنی توانستیم روی نقاط ضعف خود تا حد زیادی کار کنیم و درصدد رفع آن برآییم. یک بازی دوستانه هم با نساجی داشتیم که عملکردمان در آن بازی هم قابل قبول بود. فکر می‌کنم از نظر فنی در شرایط خوبی قرار گرفته‌ایم و باید در روزهای باقی مانده تا دیدار با آلومینیوم اراک هم به بهترین شکل آماده حضور پرقدرت در ادامه مسابقات لیگ باشیم.»

1923779

مدافع مس رفسنجان با اشاره به آینده این تیم تاکید کرد: «همه اعضای تیم مس رفسنجان مطمئن هستند که روزهای خوبی در انتظار ما است. تلاش کل مجموعه ستودنی است و همه به دنبال آن هستیم تا بتوانیم در شروع دوباره لیگ توانایی‌های واقعی خود را به نمایش بگذاریم. در این چند هفته آقای الهامی و همکارانشان روی خیلی از مسائل فنی کار کردند و بازیکنان نیز با وجود برخی مشکلاتی که قابل کتمان نیست، اما با تمام وجود کار می‌کنند تا بتوانیم مردم شریف رفسنجان و هواداران خوبمان را خوشحال کنیم.»

سلیمان زاده با اشاره به نقش هواداران مس رفسنجان در کسب موفقیت در هفته‌های آینده گفت: «از هواداران عزیزمان می‌خواهیم پشت ما باشند و حمایت کنند تا تیم به شرایط خوب برگردد. هواداران به معنای واقعی یار دوازدهم ما هستند و همه تلاش ما برای خوشحال کردن آنها است. مردم رفسنجان در سال‌های گذشته نیز با حمایت‌های خود نشان دادند که چقدر عاشق تیم شهر خود هستند و امیدوارم در شرایط کنونی نیز این پشتیبانی‌ها ادامه یابد. ما بازیکنان هم تلاش می‌کنیم تا با کسب نتایج خوب پاسخ محبت‌هایشان را بدهیم.»

دیدگاه‌ها