کد خبر : 1964792 | 20 شهریور 1402 ساعت 23:14 | 102.7K بازدید | 124 دیدگاه

هزاران کیلومتر پرواز و جای خالی سی آر هفت

تو ای رونالدو کجایی! (عکس)

اخراج کریستیانو رونالدو مقابل اسلواکی برنامه یک مادر و پسر را بهم زد.

تو ای رونالدو کجایی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این سفر از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود. طبق برنامه پرتغال قرار بود در ماه سپتامبر و در تعطیلات مدرسه به مصاف لوکزامبورگ در آلگاروه برود و خاویر کوچک که در شهر تورنتو کانادا زندگی می‌کند فقط یک آرزو داشت: به پرتغال بیاید و بت خود کریستیانو رونالدو را در این بازی ببیند.

الیزابت، مادر خاویر که سال‌ها پیش به کانادا مهاجرت کرده بود با این درخواست پسرش موافقت کرد و هتلی را به مدت سه روز در منطقه فارو رزرو کرد. او قرار بود بهترین هدیه زندگی را به پسرش بدهد و فکر همه چیز را کرده بود جز یک مورد!

چیزی به روز موعود نرسیده بود که همه برنامه‌ها نقش بر آب شد! کریستیانو رونالدو با یک تکل بی مورد و خطرناک روی مارتین دوبراوکا در بازی با اسلواکی کارت زرد گرفت تا سه اخطاره شده و بازی با لوکزامبورگ را از دست بدهد.

ویدئو: 310234

با این وجود خاویر و الیزابت در پرتغال ناامید نبودند و انتظار داشتند رونالدو را شب بازی در ورزشگاه ببینند اما ستاره النصر بعد از جلسه ناهار روز گذشته اردوی تیم ملی کشورش را به مقصد عربستان ترک کرد تا خود را آماده بازی‌های باشگاهی کند.

1923783

خاویر و مادرش با یک دست نوشته ماجرای خود را رسانه‌ای کردند. این پسر خردسال در گفت و گو با ابولا در مورد ضدحالی که در آستانه ملاقات با رونالدو خورد گفت: "از این اتفاق بسیار غمگینم! خیلی دلم می‌خواست رونالدو رو ببینم. این رویای من بود اما دیگر کاری نمی‌شود کرد. به جایش بازی تیم ملی پرتغال را می‌بینم. برونو فرناندز را هم خیلی دوست دارم و او بازی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها