کد خبر : 1964804 | 20 شهریور 1402 ساعت 23:56 | 18.3K بازدید | 12 دیدگاه

کیا را بدون اجازه من گرفتند؛

گلر سه استقلال انتخاب شد: بهزاد غلامپور!

سرمربی استقلال درباره انتخاب دروازه‌بان سوم تیمش توضیح جالبی ارائه داد.

گلر سه استقلال انتخاب شد: بهزاد غلامپور!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی سینا سعیدی‌فر را به‌عنوان بازیکن قرضی به شمس‌آذر قزوین منتقل کرد تا گلر جوانش در شرایط بازی قرار بگیرد و علیرضا رضایی را هم از لیست خود بیرون آورد تا بتواند بازیکن جدید اضافه کند و در حال حاضر بدون گلر سوم در تمرینات کارش را ادامه می‌دهد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در خصوص جدایی علیرضا رضایی عنوان کرد: این اتفاقاتی است که بازیکن باید با باشگاه کنار بیاید. با توجه به قوانین و حضور ۱۹ بازیکن بزرگسال در لیست، این تصمیم گرفته شد. علیرضا واقعا توانمند است. با خودش هم حرف زدم و واقعا ناراحت شدم این اتفاق افتاد ولی با توجه به لیستی که امسال باید تهیه می‌کردیم، شرایط سخت شد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه محمدجواد کیا را به‌عنوان گلر سوم جذب کردید، خیلی کوتاه گفت: بهزاد غلامپور!

ویدئو: 310467

او ادامه داد: قرار شد در یک ماه تعطیلی او (بهزاد غلامپور) را آماده کنیم تا بتواند یک ربع تا ۲۰ دقیقه برای ما بازی کند.

نکونام در واکنش به اینکه محمدجواد کیا در تمرین تیمش حضور پیدا کرد، گفت: جذب او بدون اجازه من بود و اجازه ندادم بیاید. شاید اگر هماهنگ می‌کردند و می‌گفتند، بازیکن را می‌گرفتم چون من گلری، بازی و توانایی‌های او را دیدم ولی چون بدون هماهنگی‌ام بوده، اجازه ندادم چون اگر یک مورد در چارچوب کاری‌ام نباشد و رعایت نشود، ناراحتی به وجود می‌آورد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: نمی‌گویم مدیر تیم آمده تا این اتفاقات را رقم بزند ولی باید یک سری موارد در چارچوب رعایت شود. ایشان هم زحمت می‌کشد و دوست دارد اسپانسر و پول بیارد ولی تا الان این اتفاق نیفتاده است؛ پس حداقل تیممان را درست کنیم!

دیدگاه‌ها